PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4DD: Millenialsi chcą więcej

  • PropertyDesign.pl
  • 29 gru 2016 12:26

4DD: Millenialsi chcą więcej fot. shutterstock

Miliony młodych Polaków ze smartfonami i ciągłym trybem "online". Millenialsi to wyzwanie nie tylko dla pracodawców. O tym, jak spełnić ich wymagania, porozmawiamy na 4 Design Days w Katowicach.


REKLAMA

Z nowoczesnym technologiami mamy do czynienia każdego dnia. Prym wiedzie pokolenie X, Y, Z, które oczekuje coraz bardziej wyrafinowanych nowinek technologicznych – zarówno w biurach, centrach handlowych, jak i hotelach. Jak wspomniał w rozmowie z nami architekt Marek Tryzybowicz, Bose International Planning and Architecture, spotyka się z tym na co dzień w swojej pracy, niezależnie od tego, czy realizuje projekt w Indiach czy w Polsce.

Inwestorzy i projektanci na bieżąco muszą tworzyć dla młodego pokolenia nowoczesne rozwiązania. O tym, jak projektować z sukcesem dla millenialsów, będą dyskutować architekci i projektanci podczas 4 Design Days w Katowicach.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA