PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

AAA Auto z call center w Katowicach

AAA Auto z call center w Katowicach
Fot. shutterstock
  • Autor: www.pulshr.pl
  • Dodano: 11 mar 2019 15:50

Aures Holdings, operator sieci dealerskiej AAA Auto, otworzył swoje czwarte call center w ramach ekspansji firmy w 2019 roku. Nowe call center, znajdujące się w centrum Katowic, przejmie część zadań istniejącego call center w Ostrawie, które nadal będzie obsługiwało polskich klientów AAA Auto. W ciągu dwóch lat ma zatrudniać do 200 osób

Zatrudnienie konsultantów już się rozpoczęło. - W pierwszej fazie inwestycji w Katowicach zatrudniliśmy 19 konsultantów, co wiązało się z wkładem 500 tys. złotych. Katowice nie zostały przypadkowo wybrane jako lokalizacja naszego call center. W centrach telefonicznych renomowanych krajowych i międzynarodowych korporacji pracują tu setki pracowników, a lokalny rynek pracy oferuje wysoko wykwalifikowaną siłę roboczą, co potwierdzają badania rynku i procesy rekrutacyjne - powiedziała Karolina Topolova, Dyrektor Generalna Aures Holdings,

- Nasze call center znajduje się w spokojnym miejscu, gdzie pracownicy mogą korzystać z dużego parku i różnych usług w okolicy. W ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba pracowników w Grupie wzrosła ponad dwukrotnie i obecnie zatrudniamy ich ponad 2600. W tym roku wzrost będzie ponownie bardzo dynamiczny, głównie dzięki rozwojowi naszej działalności w Polsce – dodała. 

W tym roku personel katowickiego call center zostanie powiększony o kolejnych 20 konsultantów i dodatkowy dedykowany personel. Wraz z rozbudową sieci AAA Auto w Polsce, call center zostanie rozbudowane także w przyszłym roku. Firma spodziewa się, że w ciągu dwóch lat liczba pracowników zbliży się do tej w Republice Czeskiej, gdzie pracuje około dwustu konsultantów. Polskie call center w Ostrawie, po otwarciu ośrodka w Katowicach, będzie specjalizować się w obsłudze klientów korporacyjnych.

- Z pewnością także w tym roku do naszego głównego call center przyjdzie milionowe połączenie od polskiego klienta. Katowickie call center spodziewa się przyjąć ponad 150 tys. połączeń przychodzących. Oznacza to, że centrum w Katowicach przyniesie polskim salonom AAA Auto ponad 50 tys. osób zainteresowanych zakupem lub sprzedażą samochodów - wyjaśniła Karolina Topolova.

Katowickie call center jest wyposażone w najnowocześniejszą technologię. Bezpłatne połączenia są kierowane do konsultanta zgodnie z jego specjalizacją – związaną ze sprzedażą, wykupem, czy obsługą klienta, bez względu na to, gdzie ulokowany jest pracownik.

Ciekawa jest struktura wewnętrznego systemu telefonicznego firmy, który zawsze pokazuje numer telefonu klienta. Na przykład, jeśli węgierski klient z Katowic zatelefonuje do Budapesztu, połączenie zostanie przekierowane na węgierską centralę PBX, aby klient nie bał się, że zostanie obsłużony przez kogoś z prefiksem z innego kraju. Łącznie call center ma 12 różnych stanowisk, z których jedna trzecia nie jest rutynowo powiązana z połączeniami przychodzącymi.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.