PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

BGŻ BNP Paribas z pierwszym zautomatyzowanym oddziałem

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 sie 2018 14:56

BGŻ BNP Paribas z pierwszym zautomatyzowanym oddziałem Fot. mat. pras.

Warszawskie Bielany to pierwsza lokalizacja nowoczesnej w pełni bezgotówkowej placówki Banku BGŻ BNP Paribas. Oddział w nowym formacie z nowoczesnym designem jest dostosowany do potrzeb współczesnego, mobilnego klienta, który może liczyć na wiele praktycznych udogodnień oraz profesjonalne wsparcie zespołu doradców.

REKLAMA

Pierwsza pilotażowa placówka Banku BGŻ BNP Paribas w nowym formacie zlokalizowana jest przy ul. Przy Agorze 28 w Warszawie. Oddział jest w pełni bezgotówkowy i zautomatyzowany, przez co pracownicy mogą skupić się na potrzebach klienta i wysokiej jakości obsługi. Transakcje gotówkowe są możliwe dzięki znajdującym się w oddziale recyklerom (bankomat i wpłatomat w jednym realizujący transakcje w formie zbliżeniowej), z których całodobowo mogą korzystać klienci. 

Relacje z klientem na pierwszym miejscu 

W nowym, zautomatyzowanym oddziale Banku BGŻ BNP Paribas klienci mają do dyspozycji tablety, komputer a także drukarkę. Klienci mogą otrzymać na miejscu kartę debetową, wydawaną do ROR, gotową do użycia (tzw. instant issuing). Bezpłatna sieć wifi dostępna w kawiarence oddziału umożliwia pobieranie i korzystanie z aplikacji bankowej przy filiżance ulubionej kawy. Placówka oferuje także przestrzeń coworkingową z opcją zarezerwowania sali na różnego rodzaju konferencje. W wydzielonej strefie spotkań klienci mają możliwością wykonywania video konsultacji. W placówce nowej generacji nie brakuje też komfortowych stanowisk do spotkań z doradcą. Nie wyglądają one jednak jak tradycyjne bankowe salki – wyposażone są w wygodne sofy, aby spotkanie z doradcą mogło przebiegać w kameralnej atmosferze. Dodatkowo, do dyspozycji klientów została oddana przestronna toaleta. 

– Zmiana filozofii obsługi klientów, w tym zupełnie nowa aranżacja oddziałów, to jeden z kluczowych elementów strategii nakierowanej na budowę banku cyfrowego, ale i relacyjnego opartego na wysokiej jakości usług. Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Konsekwentnie pracujemy nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się potrzebami klientów i dbając o komfort pracy doradców  – wyjaśnia Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą w Banku BGŻ BNP Paribas. – Polscy konsumenci poszukują banku, który będzie zarówno w stanie zaspokoić ich potrzeby finansowe, jak i dostarczy innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Nowo otwarty oddział Przy Agorze stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów. Placówka jest w fazie pilotażowej, której celem jest sprawdzenie skuteczności zaplanowanej strategii oraz dalszej koncepcji rozwoju. Jeżeli ta formuła się sprawdzi, w drugiej połowie 2018 roku planujemy zwiększenie liczby placówek w tym formacie – dodaje Maciej Chlebowski. 

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.