PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biuro jest wizytówką

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lut 2016 11:00

Biuro jest wizytówką

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego przy jego projektowaniu ważny jest harmonijny przekaz, uwzględniający zarówno potrzeby najemców, jak i zadania, które ma do wypełnienia firma - mówili prelegenci sesji „Jak budować wizerunek firmy wykorzystując design”, odbywającej się w ramach 4 Design Days.

REKLAMA

Jak cię widzą, tak cię widzą

Biuro jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem, a pierwsze wrażenie często buduje wizerunek i wpływa na kształt wzajemnych relacji. - To jak zorganizowane jest biuro, pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Czy ktoś jedzie na hulajnodze czy porusza się w sposób konwencjonalny, daje już pewien przekaz o samej firmie, bo „jak cię widzą, tak cię piszą” - mówiła Renata Nowakowska, Innovation Manager, Skanska Property Poland.

Jak podkreśliła, firma Skanska jest nastawiona na otwarte relacje. Sercem biura jest przestrzeń kuchenna, gdzie odbywają się pierwsze spotkania z klientem.

Podobną strategię przyjęła firma Pepe Designe. - Naszym hasłem na dzień dobry jest „kawa”. Propozycja wypicia filiżanki kawy pozwala nawiązać dobre relacje, nawet wtedy, gdy klient przychodzi z reklamacją - tłumaczył Tomasz Kasprzak, właściciel studia dekoracji i wykończenia wnętrz, Pepe Designe. – W naszym biurze zrobiliśmy otwartą przestrzeń, bez recepcji i trzeba przyznać, że ta nieformalna atmosfera bywa zaskoczeniem dla naszych gości - dodaje.

W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. Tak samo ważne jest to, co widoczne jest dla klienta, jak i dla pracownika. - Biuro to całość i ważne są w nim wszystkie elementy. Jeśli firma ma robić wrażenie, to oprócz recepcji i holu, cała przestrzeń powinna być zaprojektowana spójnie, także po to by wspierać pracowników - mówiła Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu, Mikomax.

Firma to marka

Biuro i jego design jako wizytówka firmy muszą być autentyczne, ponieważ autentyczność buduje markę firmy.

- Każda firma to marka, niosąca ze sobą opowieść, którą chce przekazać otoczeniu. Projekt wnętrza, jego organizacja, jak i wybór lokalizacji na biuro musi być spójny z marką. Jeśli firma nie działa zgodnie ze swoimi założeniami i kulturą, łatwo to zweryfikować, bo przekaz przestaje być autentyczny – mówił Krzysztof Zalewski, właściciel Zalewski Architecture Group, adiunkt na Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA