PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biuro serwisowane czy co-creating?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 22 wrz 2017 14:37

Biuro serwisowane czy co-creating? mat.pras.

Przedsiębiorczość w Polsce rozwija się: według Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w Polsce, w pierwszej połowie 2017 roku, powstało ponad 200 tys. firm. Każda z tych działalności potrzebuje przestrzeni do pracy. Rynek proponuje coraz więcej nowoczesnych rozwiązań, a firmom pozostaje decyzja – co wybrać? Czym charakteryzuje się biuro serwisowane? Co to jest coworking i co-creating? Ile kosztuje wynajęcie biurka, a ile całego biura?

REKLAMA

Duże firmy często potrzebują własnej siedziby ze względów organizacyjnych i wizerunkowych. Mniejsi przedsiębiorcy, start-upy, czy freelancerzy zgłaszają już inne potrzeby. - Każda firma stanowi indywidualność. To właśnie dlatego rynek usług biznesowych, w tym powierzchni biurowych, zmienia się każdego dnia. Zwykły open space to już przeszłość. Dziś przedsiębiorcy mogą wybierać spośród wielu rozwiązań: biur serwisowanych, przestrzeni coworkingowych oraz co-creatingowych - podkreśla Adam Lis, General Manager Brain Embassy, pierwszego co-creatingu w Polsce. – Dzięki elastycznym rozwiązaniom cenowym i zróżnicowanym pakietom mogą wybrać rozwiązanie, które jest dopasowane do ich biznesu, stylu pracy i potrzeb – dodaje.

Dla kogo biuro serwisowane?

Gdy przedsiębiorca chce zapewnić sobie lub swojemu kilkuosobowemu zespołowi indywidualną przestrzeń warto rozważyć biuro serwisowane. Specjalnie przygotowane do tego miejsca składają się z kilkunastu mniejszych pomieszczeń, stanowiących osobne biura. Dodatkowo, użytkownicy mają do dyspozycji części wspólne, np. w pełni wyposażoną kuchnię czy sekretariat. Nie muszą martwić się o sprzęt biurowy i serwis sprzątający - zazwyczaj takie usługi wliczone są w koszty wynajmu. Jakie są zalety biura serwisowanego? Najczęściej znajduje się ono w dobrej lokalizacji, co jest istotne, zarówno w przypadku długofalowej współpracy, jak i terminowej realizacji projektu. Z pewnością zapewnia swoim użytkownikom komfort i oszczędności – nie muszą inwestować w wyposażenie biurowe, martwić się o pomoc sprzątającą i wszelkie dodatkowe usługi. Oczywiście, jest to pośrednie rozwiązanie, które dla większych firm może być niewystarczające. – Biuro serwisowane jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które potrzebują zorganizowanego miejsca pracy. Na pewno pozwala ono zaoszczędzić, zwłaszcza na kosztach wynajmu. Jednak możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych jest ograniczona, ponieważ większość czasu spędzamy w wyznaczonej nam przestrzeni. Biuro coworkingowe idzie o krok dalej. Z jednej strony są miejsca dające odosobnienie, z drugiej – otwarte przestrzenie stworzone po to, by poznać nowych ludzi – mówi Adam Lis, General Manager Brain Embassy. W coworkingu chodzi zarówno o stworzenie przyjacielskiej atmosfery, jak i wyciągnięcie z tego korzyści biznesowych. W tak dużej przestrzeni pracują zazwyczaj obok siebie umysły ścisłe i kreatywne, copywriterzy i programiści, osoby zaangażowane w międzynarodowe projekty oraz firmy, które dopiero się rozkręcają.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.