PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biuro to narzędzie w walce o młode talenty

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 wrz 2015 12:52

Biuro to narzędzie w walce o młode talenty Karol Klin, regionalny kierownik ds. wynajmu Skanska Property Poland

Budynek przyciąga nie tylko ceną, ale i wyglądem atrakcyjnym dla nowych najemców - mówi  . O wyzwaniach stojących przed biurem przyszłości dyskutowano podczas V edycji Property Forum.

REKLAMA

- Staliśmy się elementem walki o młodych pracowników. HR przejął kontrolę nad wyborem lokalizacji - dodaje Karol Klin.

Co jest ważne dla młodych pracowników? Generacja X, Y, Z zwracają coraz większą uwagę na higienę życia i pracy. Zdaniem Michała Konopy z firmy Tara HRC, zaciera się też granica między życiem prywatnym a zawodowym. - Kandydaci preferują budynki w centrach miast, z dostępem do transportu publicznego, potrzebują większej powierzchni do pracy kreatywnej, miejsca do odpoczynku od pracy, restauracji ze zdrową żywnością – wyjaśnia Konopa.

Według Rafała Mazurczaka, dyrektora działu biur i hoteli Echo Investment, to lokalizacja jest i nadal będzie ważna. Do czynników branych pod uwagę przy wyborze powierzchni biurowej dochodzą również wykorzystane w projektach technologie, m.in. mobilne stanowiska wymagające wi-fi muszą być już standardem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA