PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biuro w wersji "all inclusive"

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 sty 2018 11:39

Biuro w wersji "all inclusive" Kazimierz Waga, prezes zarządu Smart Office

Z roku na rok rośnie popularność elastycznych miejsc pracy. Z oferty biur serwisowanych bardzo chętnie korzystają dziś, nie tylko licznie działające na rynku start-upy, ale także większe firmy, które dostrzegają efektywność takiego rozwiązania. - Staramy się wspierać naszych klientów w każdym możliwym obszarze. Tak naprawdę, coraz częściej mówimy o sobie nie „biuro serwisowane”, ale „biuro all inclusive” - mówi Kazimierz Waga, prezes zarządu Smart Office.

REKLAMA

Na rynku biurowym na przestrzeni ostatnich lat mamy do czynienia z prawdziwym boomem w rozwiązaniach zarówno przestrzeni coworkingowych, jak i biur serwisowanych. Te ostanie istnieją w Polsce  od wielu lat, ale zmienia się ich koncepcja. Co jest istotą tych zmian?

Faktycznie, przez ostatnie  2-3 lata możemy obserwować znaczny wzrost udziału rozwiązań elastycznych w oferowanej powierzchni biurowej.  Coworkingi i biura serwisowane to coraz częściej wybierane przez przedsiębiorców formy organizacji przestrzeni do pracy. Przedsiębiorcy poszukują powierzchni, którą mogliby dopasowywać do swoich aktualnych potrzeb, do  aktualnego etapu rozwoju swojego biznesu.  Na rynku pojawia się również mnóstwo start-upów, dla których coworkingi, czy biura serwisowane to idealna alternatywa. Jednak klientami biur serwisowanych są także większe firmy, które dostrzegają efektywność takiego rozwiązania. Warto podkreślić, że ceny wynajmu powierzchni w biurze serwisowanym stają się bardziej przystępne, a podejście operatorów do klientów jeszcze bardziej elastyczne. Klienci, oprócz standardowej oferty, oczekują  dodatkowych usług komplementarnych, stąd  zakres usług oferowanych przez operatorów stale się rozszerza.   

Na jakie główne elementy klienci zwracają uwagę przy wyborze biura serwisowanego?

To oczywiście zależy od tego, jakie są oczekiwania konkretnego przedsiębiorcy, ale najczęściej klienci kierują się takimi kryteriami, jak lokalizacja, dostęp do komunikacji miejskiej, jakość i prestiż budynku, funkcjonalność i aranżacja powierzchni, elastyczne podejście operatora do potrzeb klienta oraz oczywiście warunki cenowe. Dla klientów bardzo ważne jest również, aby oferta była prosta i przejrzysta.

Jaką ofertę posiada Smart Office i kto najchętniej z niej korzysta?

W zeszłym roku uruchomiliśmy lokalizację na Warszawskim Mokotowie (o powierzchni 1600 mkw. -  przyp. red) przy ul. Postępu oraz w centrum Katowic (o powierzchni  1100 mkw. – przy. red.) w Budynku Silesia Star. Nasi klienci to firmy z różnych branż, zarówno na początkowym etapie swojego rozwoju, jak i  te z już ugruntowaną pozycją na rynku, dla których posiadanie przestrzeni do pracy w biurze serwisowanym jest naturalnym i docelowym wyborem. W każdej lokalizacji oferujemy naszym klientom zarówno wydzielone moduły biurowe o różnej powierzchni, jak i przestrzeń coworkingową. Na pewno naszym dużym atutem jest szeroki zakres usług dodatkowych. Poza obsługą recepcyjną, sprzętem biurowym, dostępem do zaplecza kuchennego, sal konferencyjnych i pokoi projektowych oraz atrakcyjnej powierzchni wspólnej, oferujemy usługi księgowe, doradztwa prawnego, usługi marketingowe, czy concierge. Praktycznie staramy się wspierać naszych klientów w każdym możliwym obszarze. Tak naprawdę, coraz częściej mówimy o sobie nie „biuro serwisowane”, ale  „ biuro all inclusive”

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.