PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biurowce potrzebują marketingu

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 mar 2017 17:01

Biurowce przejmują funkcje nie tylko miejsc pracy, ale i spędzania wolnego czasu. Zmiany objęły też obszar marketingu. Na czym polega nowe podejście - tłumaczy Aleksandra Stefaniak, Business Partner U. Marketing Agency.

REKLAMA

Marketing w końcu pojawił się w komunikacji i sprzedaży biurowców, wiąże się to z przejęciem nowych funkcji. Biurowce oprócz tradycyjnych, związanych z miejscem pracy, łączą funkcje usługowe i gastronomiczne.

- Tworząc takie wielofunkcyjne miejsca, musimy komunikować potrzebę przebywania człowieka w takich przestrzeniach i to nie tylko z poziomu jego pracy zawodowej. Do tego rodzaju komunikacji należy podejście marketingu  "human to human" - mówi Aleksandra Stefaniak, Business Partner U. Marketing Agency.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA