PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Branża deweloperska ma sprzymierzeńca

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2016 12:29

Branża deweloperska ma sprzymierzeńca Virtual Reality

Według badań ponad 65 proc. współczesnego społeczeństwa stanowią wzrokowcy, dla których komunikaty wizualne są dużo bardziej angażujące, niż te tradycyjne tekstowe. Nic więc dziwnego, że technologia Virtual Reality (VR) zaczyna odgrywać coraz większą rolę i cieszy się popularnością w wielu branżach. Czy sprawdzi się również w marketingu deweloperskim?

REKLAMA

Jak działa wirtualna rzeczywistość?

Obraz VR tworzony jest w oparciu o nowoczesną technologię, która za pomocą okularów i aplikacji umożliwia odtworzenie świata realnego. Wizualizacje konstruowane są na podstawie faktycznych parametrów, dzięki czemu umożliwiają prezentację przestrzeni w wirtualnej rzeczywistości ze stuprocentową dokładnością. Bazą do nich są oczywiście plany architektoniczne oraz wytyczne projektantów i konstruktorów, by w jak najwierniejszy sposób odwzorować przyszły wygląd nieruchomości.

VR a prezentacja inwestycji

- Wizualizacje w wirtualnej rzeczywistości są dużo bardziej realistyczne niż te w formie papierowej. Umożliwiają łatwiejszą ocenę wielkości poszczególnych pomieszczeń, zobaczenie lokali w różnych odsłonach oraz porównanie rozkładów i metraży mieszkań - tłumaczy Agnieszka Glanowska, dyrektor ds. marketingu w grupie deweloperskiej Sento.

Ponadto, Virtual Reality umożliwia prezentację lokali w różnych aranżacjach, o dowolnej porze dnia, dostosowanych do indywidualnych preferencji, takich jak na przykład kolor ścian, czy rodzaj armatury łazienkowej, co jest szczególnie ważne w przypadku kupna mieszkania z wykończeniem. Wszystko to sprowadza się do faktu, że osoba szukająca mieszkania, nie musi już liczyć jedynie na swoją wyobraźnię, ale może zobaczyć realny obraz inwestycji dzięki VR.

Niezliczona ilość możliwości

VR to technologia posiadająca liczne użyteczne funkcje, przydatne zarówno przy kupnie, jak i planowaniu aranżacji lokalu. Jedną z najbardziej cenionych są oczywiście spacery wirtualne, które obrazują przestrzeń w skali 1:1.

- Umożliwiają one zwiedzanie całości nieruchomości, łącznie z częściami wspólnymi takimi jak klatki schodowe, czy tereny zielone, pomimo iż zazwyczaj nie zostały one jeszcze fizycznie zbudowane. Za pomocą specjalnego oprogramowania do VR mamy możliwość prezentacji mieszkań w cyklu dniowym, tak by klient mógł zobaczyć, jak oświetlone są lokale o różnych porach dnia, a nawet spojrzeć przez okno i zobaczyć realny widok z przyszłego balkonu. Wiele osób docenia sposobność obejrzenia okolicy inwestycji wraz z przyległą infrastrukturą, taką jak drogi, parki, linie tramwajowe itp. - wyjaśnia przedstawiciel dewelopera Sento. - VR stanowi bardzo dobre rozwiązanie architektoniczne, gdy na etapie budowy niemożliwym jest oprowadzenie klienta po inwestycji oraz mieszkaniu pokazowym- dodaje.

Rewolucyjne rozwiązania technologiczne potrafią niejednokrotnie być bardzo użyteczne i wnosić dużą wartość w różne dziedziny gospodarki. Pomimo inżynierskiego charakteru, branża nieruchomości zyskuje nowy wymiar dzięki VR, który ułatwia klientom wizualizacje inwestycji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.