PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum Biznesu w Opolu już otwarte

  • Autor: PAP
  • 22 wrz 2015 07:37

Centrum Biznesu, które ma być "galerią usług" wspierającą firmy - zwłaszcza nowo powstające - otwarto w Opolu. Przedsiębiorcy mają w nim znaleźć pomoc w postaci doradztwa finansowego, podatkowego, prawnego i ubezpieczeniowego. Inwestycja kosztowała 5,5 mln zł.

REKLAMA

Otwarte uroczyście w poniedziałek Centrum zbudowała Fundacja Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych. Ma ono ponad 1225 m kw. powierzchni i znalazło się w nim 13 biur do wynajmu, 5 pokoi konsultacyjnych oraz trzy sale konferencyjne. Prezes Fundacji Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych Arnold Czech wyjaśnił w rozmowie z PAP, że najemcy zapełnili już cały budynek, a reprezentują np. firmy działające w zakresie doradztwa podatkowego, księgowego, rachunkowego czy ubezpieczeniowego. Są też firmy, które pomagają uzyskać certyfikaty jakości oraz biuro karier.

"Nasze Centrum Biznesu ma przede wszystkim służyć temu, by w jednym miejscu skupić maksymalnie dużą ofertę doradczą dla przyszłego przedsiębiorcy, tak by nie musiał on jeździć po całym mieście lub okolicy, by uzyskać potrzebną sobie pomoc" - wyjaśniał Czech.

Zaznaczył, że jednostka ta ma służyć przede wszystkim firmom nowym. "Jestem przekonany, że nowych przedsiębiorstw potrzebujemy jeszcze w regionie kilkadziesiąt tysięcy" - dodał wyjaśniając, że im właśnie pomoc potrzebna jest szczególnie, zanim znajdą się na rynku. Z doradztwa firm mieszczących się w Centrum mogą też korzystać przedsiębiorstwa już działające.

Przedstawiciel jednej z firm, które już mają swoją siedzibę w Centrum Łukasz Madej wyjaśniał, że przedsiębiorstwo, które reprezentuje, działa jako tzw. portal rynku certyfikacji. "Zrzeszamy partnerów, którzy reprezentują rynek standaryzacji, certyfikacji i normalizacji. Działamy jako koordynator i przedstawiciel tych firm do tworzenia złożonych projektów polegających na wdrażaniu standardów, m.in. standardów ISO" - wyjaśniał i dodał, że jego firma m.in. pośredniczy w przeprowadzaniu certyfikacji i przygotowywaniu do audytów.

Dyrektor placówki partnerskiej jednej z firm ubezpieczeniowych, która również ulokowała się w Centrum, Elżbieta Młyńczak tłumaczyła, że do tego, by założyć siedzibę w otwieranej w poniedziałek jednostce skłoniło ją "nakierowanie tej placówki na przedsiębiorcę" i "szerokie otoczenie biznesowe", które tam powstało. "Między mną a partnerami, którzy są w Centrum Biznesu, nastąpi wymiana usług, bo oni też przyszli tu już ze swoimi klientami. Poza tym () klienci, którzy pojawiają się w Fundacji (Rozwoju Śląska - przyp. PAP) to przedsiębiorcy, którymi my jesteśmy żywo zainteresowani ()" - tłumaczyła.

  • 1
  • 2
  • niewieże 2015-09-22 09:11:58
    Tak po prostu skopiowaliście sobie artykuł z wyborczej?
  • Redakcja 2015-09-22 12:01:37
    Szanowny Czytelniku Źródłem wiadomości jest Polska Agencja Prasowa. Pozdrawiamy

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.