PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centrum BPO rośnie w Lublinie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 sie 2017 14:16

Centrum BPO rośnie w Lublinie

Voice Contact Center z Grupy OEX o 25 proc. zwiększył liczbę stanowisk w lubelskim oddziale. Obecnie spółka dysponuje ponad 600 stanowiskami operacyjnymi w trzech lokalizacjach i należy do największych contact centers w Polsce, specjalizujących się w kompleksowym wsparciu procesów obsługi klienta.

REKLAMA

Rozbudowa centrum operacyjnego w Lublinie jest związana z dynamicznym rozwojem usług dla branży ubezpieczeniowej. Lokalizacja, uruchomiona w 2015 roku, jest najmłodszym oddziałem Voice Contact Center. Spółka posiada centra operacyjne także w Warszawie i w Łodzi

Obecnie ponad 80 proc. przychodów Voice Contact Center generuje obsługa ruchu przychodzącego. Spółka wspiera firmy w uruchamianiu, prowadzeniu i optymalizacji biura obsługi klienta (BOK) z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji. Projekty z tego zakresu prowadzi m.in. dla podmiotów z sektora ubezpieczeniowego, medycznego, e-commerce, FMCG i wydawnictw. Coraz częściej ta usługa jest rozszerzana o obsługę dodatkowych obszarów działalności firm, tradycyjnie realizowanych niezależnie od pracy BOK.

- Dzięki przynależności do grupy kapitałowej OEX jesteśmy w stanie kompleksowo obsługiwać procesy biznesowe. Klasyczne biuro obsługi klienta możemy rozbudować o realizację procesów back–office, logistykę materiałów marketingowych czy wsparcie procesów rozliczeniowych i fakturowania. Nasze rozwiązania dopasowujemy do specyfiki danej branży – mówi Ewa Czarnecka, członek zarządu i dyrektor operacyjny Voice Contact Center.

W Lublinie Voice Contact Center realizuje projekty z zakresu wsparcia likwidacji szkód dla branży ubezpieczeniowej. Usługa obejmuje m.in. organizację pomocy assistance, rejestrację i weryfikację zgłoszeń, likwidację szkód niskowartościowych, wielokanałową obsługę kontaktu z klientem oraz uzupełnianie i aktualizację dokumentów szkodowych.

Lubelski oddział Voice Contact Center mieści się w nowoczesnym budynku biurowym przy ulicy Leszczyńskiego. Atutem lokalizacji jest położenie w centralnej i dobrze skomunikowanej części Lublina, w bliskiej odległości od uczelni wyższych.

Lublin jest dużym ośrodkiem akademickim, zapewniającym dostęp do licznej bazy potencjalnych pracowników. To jeden z czynników, dzięki którym udało nam się zbudować kompetentny zespół, z sukcesami obsługujący coraz bardziej złożone procesy dla naszych klientów z zachowaniem wysokich standardów usługi i bardzo dobrej jakości – dodaje Ewa Czarnecka.

Według badania SMB z 20161 roku 9 outsourcingowych contact centers w Polsce posiada więcej niż 500 stanowisk. Najwięksi gracze dysponują 65 proc. infrastruktury operacyjnej w tym sektorze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.