PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chcesz mnie zatrudnić? Pokaż mi swoje biuro!

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 sie 2017 11:31

Chcesz mnie zatrudnić? Pokaż mi swoje biuro! fot. Forbis

Rynek pracy zmienia się nieustannie. Dotyczy to w szczególności warunków zatrudnienia, stosunku pracodawcy do kandydatów czy sposobów rekrutacji. Dziś nikogo nie dziwi poszukiwanie pracy i pracowników za pośrednictwem mediów społecznościowych. Co coraz częściej widzimy na takim ogłoszeniu? Zdjęcie biurka - potencjalnego przyszłego miejsca pracy! Jak miejsce pracy rzeczywiście wpływa na jej efektywność?

REKLAMA

Poszukiwanie pracy to nierzadko długi i nużący proces, jednak w czasach rosnącego zapotrzebowania na wykwalifikowanych pracowników role coraz częściej odwracają się. To pracodawcy zabiegają o uwagę kandydatów, którzy z czasem stają się coraz bardziej wymagający. Okazuje się, że w wielu przypadkach siedziba firmy w prestiżowej lokalizacji i atrakcyjna powierzchnia biurowa może przeważyć o decyzji kandydata.

Według badania „BPO i Centra Usług Wspólnych: Pracownicy sektora zabierają głos w sprawie swojego miejsca pracy” 65% respondentów uważa, że nowocześnie zaprojektowane biuro sprzyjające produktywnej pracy, może przekonać do wybrania pracodawcy, który oferuje tego typu przestrzeń biurową. Dlatego, coraz częściej pojawiające się ogłoszenia na mediach społecznościowych zawierają zdjęcia biurka, biura, czy nawet zespołu, a wystrój przestrzeni biurowej staje się istotnym elementem polityki emloyer brandingowej.

Chcę poznać swojego przyszłego pracodawcę!

- Czy jest employer branding? Budowaniem marki pracodawcy. A co jest najważniejsze budowaniu marki? Wyróżnienie jej na tle innych brandów, podkreślenie jej wyjątkowości, tożsamości, wskazanie przewag konkurencyjnych. Nie wolno o tym zapominać podczas projektowania biura – mówi Anna Sulima – Gillow, kierownik Działu Projektowego Forbis Group

– Każda firma jest inna ze względu na branżę w jakiej działa, pochodzenie, styl zarządzania, politykę HR. Nie należy ulegać zatem chwilowym modom aranżacyjnym, tylko zastanowić się dobrze co za pośrednictwem wnętrza naszego biura chcemy przekazać obecnym i potencjalnym pracownikom. Wspomniane na początku badanie dowodzi także, iż 81% respondentów chciałoby przed zawarciem umowy o pracę zobaczyć swoje stanowisko / miejsce pracy w biurze. Aranżacja przestrzeni tworzy zatem pierwsze wrażenie, które trudno zatrzeć. Równie ważna jest jednak także funkcjonalność biura. Ta zostanie zweryfikowana już w pierwszych dniach po zatrudnieniu.

Tyle wymagam, ile daję od siebie

Pracodawcy coraz mocniej skupiają się na tym, aby zapewnić swoim pracownikom jak najlepsze warunki do pracy. Nie jest to jednak przysługa jednostronna, bo pracownik odpłaca się za to efektywniejszą pracą. Dobrze zaprojektowane, komfortowe wnętrze znacząco wpływa na produktywność pracownika. Pracodawcy coraz częściej biorą to pod uwagę i starają się zapewnić dla swojego zespołu jak najbardziej komfortową przestrzeń biurową. Istotą jest, aby przy projektowaniu takiej przestrzeni, wziąć pod lupę potrzeby i predyspozycje swoich pracowników. Do nich dopasować wnętrze, a nie opierać się jedynie na zmieniających się trendach w urządzaniu przestrzeni – mówi Anna Sulima – Gillow z Forbis Group.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA