PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chcesz mnie zatrudnić? Pokaż mi swoje biuro!

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 sie 2017 11:31

Chcesz mnie zatrudnić? Pokaż mi swoje biuro! fot. Forbis

Rynek pracy zmienia się nieustannie. Dotyczy to w szczególności warunków zatrudnienia, stosunku pracodawcy do kandydatów czy sposobów rekrutacji. Dziś nikogo nie dziwi poszukiwanie pracy i pracowników za pośrednictwem mediów społecznościowych. Co coraz częściej widzimy na takim ogłoszeniu? Zdjęcie biurka - potencjalnego przyszłego miejsca pracy! Jak miejsce pracy rzeczywiście wpływa na jej efektywność?

REKLAMA

Poszukiwanie pracy to nierzadko długi i nużący proces, jednak w czasach rosnącego zapotrzebowania na wykwalifikowanych pracowników role coraz częściej odwracają się. To pracodawcy zabiegają o uwagę kandydatów, którzy z czasem stają się coraz bardziej wymagający. Okazuje się, że w wielu przypadkach siedziba firmy w prestiżowej lokalizacji i atrakcyjna powierzchnia biurowa może przeważyć o decyzji kandydata.

Według badania „BPO i Centra Usług Wspólnych: Pracownicy sektora zabierają głos w sprawie swojego miejsca pracy” 65% respondentów uważa, że nowocześnie zaprojektowane biuro sprzyjające produktywnej pracy, może przekonać do wybrania pracodawcy, który oferuje tego typu przestrzeń biurową. Dlatego, coraz częściej pojawiające się ogłoszenia na mediach społecznościowych zawierają zdjęcia biurka, biura, czy nawet zespołu, a wystrój przestrzeni biurowej staje się istotnym elementem polityki emloyer brandingowej.

Chcę poznać swojego przyszłego pracodawcę!

- Czy jest employer branding? Budowaniem marki pracodawcy. A co jest najważniejsze budowaniu marki? Wyróżnienie jej na tle innych brandów, podkreślenie jej wyjątkowości, tożsamości, wskazanie przewag konkurencyjnych. Nie wolno o tym zapominać podczas projektowania biura – mówi Anna Sulima – Gillow, kierownik Działu Projektowego Forbis Group

– Każda firma jest inna ze względu na branżę w jakiej działa, pochodzenie, styl zarządzania, politykę HR. Nie należy ulegać zatem chwilowym modom aranżacyjnym, tylko zastanowić się dobrze co za pośrednictwem wnętrza naszego biura chcemy przekazać obecnym i potencjalnym pracownikom. Wspomniane na początku badanie dowodzi także, iż 81% respondentów chciałoby przed zawarciem umowy o pracę zobaczyć swoje stanowisko / miejsce pracy w biurze. Aranżacja przestrzeni tworzy zatem pierwsze wrażenie, które trudno zatrzeć. Równie ważna jest jednak także funkcjonalność biura. Ta zostanie zweryfikowana już w pierwszych dniach po zatrudnieniu.

Tyle wymagam, ile daję od siebie

Pracodawcy coraz mocniej skupiają się na tym, aby zapewnić swoim pracownikom jak najlepsze warunki do pracy. Nie jest to jednak przysługa jednostronna, bo pracownik odpłaca się za to efektywniejszą pracą. Dobrze zaprojektowane, komfortowe wnętrze znacząco wpływa na produktywność pracownika. Pracodawcy coraz częściej biorą to pod uwagę i starają się zapewnić dla swojego zespołu jak najbardziej komfortową przestrzeń biurową. Istotą jest, aby przy projektowaniu takiej przestrzeni, wziąć pod lupę potrzeby i predyspozycje swoich pracowników. Do nich dopasować wnętrze, a nie opierać się jedynie na zmieniających się trendach w urządzaniu przestrzeni – mówi Anna Sulima – Gillow z Forbis Group.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.