PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Compass Offices: Długoterminowe kontrakty odchodzą do lamusa

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sty 2016 10:32

 Compass Offices: Długoterminowe kontrakty odchodzą do lamusa Hadley Dean, CEO Compass Offices EMEA

Podpisywanie długoterminowych kontraktów odchodzi do lamusa. Firmy potrzebują coraz więcej elastycznych rozwiązań, które w biznesie stają się niezwykle ważne - o tym, czego Polacy oczekują od swoich biur i dlaczego źródła tych oczekiwań należy doszukiwać się w naszej kulturze mówi Hadley Dean, CEO Compass Offices EMEA.

REKLAMA

Compass Offices wszedł na polski rynek jesienią zeszłego roku. Jak ocenia Pan biznes po tych kilku miesiącach?

Na polskim rynku obecni jesteśmy zaledwie od września 2015 roku, ale rozwijamy się w tempie, którego nie zakładaliśmy. I jesteśmy tym absolutnie zachwyceni. Spora część powierzchni naszego drugiego centrum w Plac Unii, wynajęta zostanie jeszcze przed otwarciem. To tylko pokazuje, że Polacy szukają dla siebie nowych, elastycznych rozwiązań biurowych, zoptymalizowanych cenowo.

Czy może Pan zdradzić więcej szczegółów związanych z otwarciem drugiego centrum?

Plac Unii otwieramy na początku kwietnia. Wybraliśmy ten budynek ze względu na jego lokalizację, ale także nieco inne otoczenie,  które doskonale pasuje do profilu naszego klienta. Naszą ofertę kierujemy do młodych ludzi, którzy odnieśli już w biznesie pierwszy sukces. Oni także chcą pracować w nowoczesnych przestrzeniach, a dodatkowo być częścią autentycznej społeczności.

Jakich klientów udało wam się do tej pory pozyskać? I jakiego typu współpracą byli zainteresowani?

Mamy kilka start-upów, ale z reguły są to istniejące już na rynku firmy, zarówno międzynarodowe jak i polskie. Nasz pierwszy klient to firma założona przez Anglika z brytyjskim know-how, ale zatrudniająca Polaków. Mamy firmę butikową, będącą absolutnie polskim przedsięwzięciem, która zajmuje się fuzjami i przejęciami na rynku Waste Management. Biuro wynajął  u nas jeden z działów skandynawskiej firmy produkującej urządzenia dla branży medycznej. Mamy też agencję rekrutacyjną, która powstała w dniu podpisania z nami kontraktu. Większość naszych klientów, których wolimy nazywać Członkami, planuje zostać z nami na dłużej, ciesząc się elastycznością oferowanych przez Compass Offices usług.

Jakie najczęściej pytania zadają potencjalni klienci? Z jakimi przychodzą wątpliwościami?

Klienci pytają najczęściej, ile metrów kwadratowych będzie miało ich biuro, nie zdając sobie sprawy z tego, że rozwiązanie klasyczne nijak mają się do tego, co oferujemy. Świadczymy pełną usługę, a więc w tym przysłowiowym “metrze kwadratowym podłogi” zawarte są wszystkie opłaty związane z mediami, ze sprzątaniem, wszelkimi naprawami, obsługą recepcyjną oraz nielimitowany dostęp do kawy i herbaty. To niepoliczalne do momentu, w którym trzeba na przykład zatrudnić asystentkę, zajmującą się administrowaniem biura. Obsługa recepcji to półtora etatu, dodatkowo należy tę recepcję wyposażyć, przygotować ciągi komunikacyjne, pomieszczenie socjalne, etc. Przy 100 - metrowej powierzchni na koniec otrzymuje 30 metrów kwadratowych faktycznego biura. Biuro serwisowane dla 6-7 osób jest zdecydowanie tańsze, a do tego znajduje się w prestiżowej lokalizacji i jest świetnie wyposażone.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.