PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

CPI Property Group w większym biurze. Zobacz efekty współpracy z Interbiuro design & fit out

fot. Łukasz Wódz
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 lut 2019 13:29

CPI Property Group, w związku ekspansją firmy w Polsce, podjęła decyzję o powiększeniu siedziby własnej mieszczącej się w budynku Central Tower. Do współpracy przy projekcie zaproszono firmę Interbiuro design & fit out. Prezentujemy efekty wspólnych działań.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 lut 2019 13:29

Pierwszy etap prac polegał na stworzeniu space planu, który zaspokajałby potrzeby Inwestora na chwilę obecną, ale także uwzględnił możliwość dalszego rozwoju wraz ze wzrostem zatrudnienia i nowymi wyzwaniami czekającymi firmę w przyszłości. Od strony wykonawcy projektowaniem zajęła się arch. Agnieszka Król-Montoya z Interbiuro design & fit out

Etap przygotowawczy, czyli stworzenie odpowiedniego space planu, trwał prawie pół roku w ciągu, którego potrzeby Inwestora ewaluowały w określonym kierunku i ostatecznie się krystalizowały - mówi Agnieszka Król-Montoya, architekt Interbiura.  - Robiliśmy przymiarki do kilku wariantów, łącznie z zamianą preferowanej kondygnacji, ponieważ sytuacja zmieniała się dynamicznie staraliśmy się na bieżąco aktualizować układ pomieszczeń. Porównując pierwszy space plan do ostatecznego wyniku, widać, jak jednak dobrze było rozciągnąć ten proces w czasie, aby właściwie określić potrzeby inwestora.

Oczekiwania estetyczne, co do wystroju wnętrza klienta były dość dokładnie sprecyzowane od początku, tak więc już stosunkowo szybko, po zamknięciu trwającego najdłużej etapu planowania, przystąpiono do realizacji projektu wykonawczego z elementami designu.

- Najważniejszym elementem było zachowanie spójności kolorystycznej, bazowanie na kolorze granatowym wraz z różnymi odcieniami, jako kolorze firmowym oraz kilku stopniach szarości, bieli i czerni. Widoczne było to np. w zastosowanej wykładzinie, meblach, ślusarce i innych elementach wystroju wnętrz tj. panelach akustycznych. To zestawienie dominowało w pomieszczeniach biurowych typu open space, gabinety. Z kolei pomieszczenia typu budki telefoniczne, salka konferencyjna, która docelowo może pełnić rolę pomieszczenia chillout, zaplanowano od początku kolorystycznie odróżnić, wprowadzając barwy takie jaj czerwień, zieleń, żółty, na zasadzie akcentów pojawiających się w wybranych miejscach biura. Poprzez ten zabieg, przełamano dominantę kolorystyczną granatu i szarości, ale dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji, nie wprowadzono jednocześnie czynnika chaosu do przestrzeni jako całości tylko ją wzbogacono. W czasie wspólnych meetingów rodziły się także nowe pomysły i oczekiwania, zazwyczaj po stronie Inwestora, które staraliśmy się jak najszybciej zaprezentować w projekcie - mówi Agnieszka Król-Montoya.

Jednocześnie odbywały się intensywne rozmowy na temat wyposażenia, łatwiej było dobrać np. kolorystykę poszczególnych mebli do elementów wystroju wnętrz i na odwrót i korygować ewentualne niezgodności materiałowo- kolorystyczne już na etapie projektowym.

Ostateczny, spójny wizerunek pomieszczeń jeżeli chodzi o design, jest efektem ścisłej współpracy obu stron procesu projektowego.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.221.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.