PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dla kogo biuro w kamienicy?

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sie 2017 10:31

Dla kogo biuro w kamienicy? wizualizacja kamienicy Magmillon przy ul. Brzeskiej 18

Poszukiwanie miejsca na biznes to temat rzeka. Lokal na firmę powinien być przede wszystkim dopasowany do specyfiki branży. Zakup lub wynajem powierzchni to inwestycja w przyszłość przedsiębiorstwa, dlatego do transakcji warto przygotować się należycie i szczegółowo sprawdzić potencjalnego wynajmującego lub sprzedawcę.

REKLAMA

Wybierając miejsce odpowiednie na biznes, należy sprawdzić przede wszystkim lokalizację, cenę oraz wymogi techniczne, jakie powinno ono spełniać. Aby uciec od banału lokowania firmy w standardowym miejscu, warto rozważyć umieszczenie jej siedziby w wiekowej, a jednocześnie nowocześnie odnowionej kamienicy. Być może właśnie tak nietypowe biuro będzie dużym atutem przedsiębiorstwa?

– W zależności od wykonywanego zawodu, wybierz miejsce, które będzie ułatwiało prowadzenie firmy. Jeśli są to usługi mniej standardowe, np. prowadzisz działalność artystyczną, warto rozważyć  miejsce umożliwiające komfortowe wykonywanie pracy, a zarazem podkreślające jej wyjątkowość, przykuwające uwagę i zainteresowanie potencjalnych klientów. Coraz popularniejsze do prowadzenia interesów stają się pomieszczenia w kamienicach, łączące urok tradycji i wygodę, jaką daje nowoczesność wykończenia. Perspektywicznym pomysłem będzie ulokowanie Twojej firmy w historycznym, odremontowanym budynku – mówi Kuba Karliński z Magmillon, zajmującej się sprzedażą lokali usługowych oraz mieszkań w stołecznych kamienicach, zaaranżowanych w nowoczesny sposób na potrzeby najemców powierzchni biurowych, lokatorów oraz inwestorów.

- Wnętrza pięknej, eklektycznej kamienicy pomieszczą przedsiębiorstwa różnorodnych branż. Zakup lokalu w takim miejscu to dobry początek działalności gastronomicznej. Umiejscowienie tutaj kameralnej kawiarni, klimatycznego drink baru, bistro może okazać się strzałem w dziesiątkę. Goście z pewnością chętniej będą zaglądali na małe co nieco do oldschoolowego wnętrza w nowoczesnym wydaniu niż do kolejnego przybytku urządzonego w oklepanym już nieco, skandynawskim stylu. Hitem może się także okazać założenie w takim miejscu salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Na usługi upiększające zawsze istnieje duży popyt. W starych murach przydadzą się i dobrze wpiszą w stylistykę dzielnicy także mniej popularne, lecz wciąż bardzo potrzebne, usługi tradycyjne. Niewielkie pracownie szewskie, krawieckie lub jubilersko-zegarmistrzowskie to tradycyjne punkty na mapie warszawskiej Pragi. Również dziś, usługi takie spotkają się tutaj z zainteresowaniem klientów – mówi Kuba Karliński z Magmillon.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA