PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

DTZ zmienia barwy

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 lut 2015 12:49

DTZ zmienia barwy

Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki, który odzwierciedla jej strategię biznesową. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

REKLAMA

Nowe logo, utrzymane w czerwonej kolorystyce stosowanej przez spółkę w przeszłości, stanowi powrót do korzeni. Nowy branding firmy DTZ cechuje „samodzielność, pewność i trwałość. Odzwierciedla obecną pozycję spółki jako prywatnej, globalnej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, fundusz inwestycyjny typu private equity.

Strategia marki DTZ wyraźnie odzwierciedla koncepcję biznesową spółki i dążenie do ugruntowania pozycji firmy w trójce największych globalnych graczy na rynku nieruchomości. Firma DTZ chce zwiększyć świadomość o swoich usługach na światowym rynku oraz umocnić wizerunek wiodącej firmy doradczej w obszarze nieruchomości komercyjnych, zorientowanej na potrzeby klientów.

- Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy - mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland Partner serwisu - Workplace

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA