PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

DTZ zmienia barwy

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 lut 2015 12:49

DTZ zmienia barwy

Firma DTZ przeprowadziła proces zmiany wizerunku marki, który odzwierciedla jej strategię biznesową. Rebranding został poprzedzony przejęciem spółki przez prywatne konsorcjum inwestycyjne z TPG Capital Management na czele.

REKLAMA

Nowe logo, utrzymane w czerwonej kolorystyce stosowanej przez spółkę w przeszłości, stanowi powrót do korzeni. Nowy branding firmy DTZ cechuje „samodzielność, pewność i trwałość. Odzwierciedla obecną pozycję spółki jako prywatnej, globalnej firmy doradczej w zakresie nieruchomości komercyjnych. Zmiana wizerunku marki jest wynikiem przejęcia spółki w listopadzie 2014 r. przez prywatne konsorcjum inwestycyjne kierowane przez TPG Capital Management, fundusz inwestycyjny typu private equity.

Strategia marki DTZ wyraźnie odzwierciedla koncepcję biznesową spółki i dążenie do ugruntowania pozycji firmy w trójce największych globalnych graczy na rynku nieruchomości. Firma DTZ chce zwiększyć świadomość o swoich usługach na światowym rynku oraz umocnić wizerunek wiodącej firmy doradczej w obszarze nieruchomości komercyjnych, zorientowanej na potrzeby klientów.

- Dzięki globalnemu zasięgowi i znajomości lokalnych rynków możemy świadczyć usługi na całym świecie. Wspiera nas prywatne konsorcjum inwestycyjne private equity, które inwestuje w rozwój naszej spółki, pracowników i wykorzystywane przez nas technologie. Naszym celem jest rozwój, nie tylko ilościowy, ale przede wszystkim jakościowy. Chcemy przekuć nowe możliwości firmy w strategiczne korzyści dla najbardziej wymagających klientów, którzy koncentrują się na mniejszej liczbie relacji z dostawcami, ale oczekują usług na najwyższym poziomie i objęcia działaniem szerszego zasięgu geograficznego. Ponowne wykorzystanie koloru czerwonego w naszym logotypie symbolizuje kolejny etap w historii naszej firmy - mówi John Forrester, Chief Executive, EMEA, DTZ.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA