PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Eksperci radzą: kiedy i jak wyprowadzić się z biura coworkingowego

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 lut 2018 14:27

Eksperci radzą: kiedy i jak wyprowadzić się z biura coworkingowego Artur Sutor, partner, dyrektor Działu Reprezentacji Najemców Biurowych w Cresa Polska.

Decyzja o wyprowadzce z biura coworkingowego to ważny moment w rozwoju firmy. Kiedy i jak podjąć decyzję o zmianie biura z co-worku na własną powierzchnię - radzą eksperci Cresa w Polsce i USA.

REKLAMA

Biura coworkingowe tworzą doskonałe warunki do zakładania i rozwoju firm. Oferują kreatywne, swobodne przestrzenie oraz środowisko oparte na współpracy i wymianie wiedzy, a elastyczne warunki najmu umożliwiają szybkie dostosowanie powierzchni do rosnącego czy zmniejszającego się poziomu zatrudnienia.

- Biura coworkingowe wykorzystywane są przede wszystkim przez freelancerów, start-upy i małe firmy, które rozpoczynają działalność. Decyzja o wyprowadzce z biura coworkingowego to ważny moment w rozwoju firmy. Zaplanowanie tego we właściwym czasie pozwoli zaoszczędzić wielu kłopotów i pieniędzy. Koncepcja coworkingowa staje się coraz bardziej popularna w Polsce, dzięki szybkiemu rozwojowi gospodarczemu kraju, zaawansowaniu technologicznemu firm oraz zmieniającemu się stylowi i charakterowi pracy. Coraz częściej zgłaszają się do nas firmy będące klientami biur coworkingowych, które poszukują specjalistycznego doradztwa w zakresie wynajmu zindywidualizowanych powierzchni biurowych w metrażach od 300 do 1000 mkw. najchętniej w prestiżowych lokalizacjach w centrum miasta – mówi Artur Sutor, partner, dyrektor Działu Reprezentacji Najemców Biurowych w Cresa Polska.

- Z założenia biuro coworkingowe nie jest powierzchnią docelową. I raczej żaden założyciel firmy nie oczekuje, że będzie pracował w nim już na zawsze – i to z najróżniejszych powodów. Jest kilka sygnałów, które mogą świadczyć o tym, że mała, ale szybko rozwijająca się firma jest już gotowa, aby wyprowadzić się z biura coworkingowego i poszukać powierzchni biurowej dostosowanej do jej obecnych potrzeb – dodaje Elizabeth Geary, Doradca w Cresa Boston.

Brak miejsca

Gdy fizycznie zaczyna brakować miejsca, to jasny sygnał, że czas na zmiany. Poza ograniczeniami czysto logistycznymi pojawiają się aspekty wizerunkowe. Gdy firma osiąga pewien pułap pracowników zmienia się jej charakter i wizerunek. Rodząca się kultura organizacyjna potrzebuje przestrzeni do rozwoju. Należy zadać sobie pytanie: czy wynajmowana powierzchnia nie stanowi ograniczenia dla działalności firmy? Jak koncepcja co-workingu wpisuje się w strategię rozwoju firmy?

Zbyt duże koszty

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.