PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Erbud: 2012 rok powinien przynieść przełom w realizcji biurowca w Poznaniu

  • Autor: PAP
  • 29 lut 2012 09:32

Spółka Erbud poinformowała, że zamierza utrzymać dotychczasową strukturę portfela zleceń z podziałem na projekty komercyjne (ok. 50 proc.) oraz projekty publiczne.

REKLAMA

"Rok 2012 powinien przynieść również przełom w projekcie biurowym w Poznaniu. Obecnie zarząd oczekuje na decyzje administracyjne, które pozwolą na dalszą realizację inwestycji" - napisano.

Na koniec czwartego kwartału 2011 roku portfel zamówień grupy Erbud wyniósł 1,084 mld zł, z czego ok. 850 mln zł do realizacji w 2012 r. - podała spółka w komentarzu do wyników kwartalnych. Celem spółki na ten rok jest odbudowa zysków przy utrzymaniu przychodów na poziomie powyżej 1 mld zł.

"W najbliższych miesiącach grupa planuje podpisać umowy na ok. 200-400 mln zł" - napisano.

W 2011 roku grupa Erbud miała 21,4 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 12,1 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody grupy wyniosły 1,498 mld zł, co oznacza wzrost o ok. 36 proc. rdr.

W samym czwartym kwartale 2011 roku grupa Erbud miała 3,25 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 15,9 mln zł straty rok wcześniej przy przychodach na poziomie 388,2 mln zł (wzrost o 46 proc. rdr).

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland Partner serwisu - Workplace

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA