PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ethos zabiega o luksusowe marki. Promuje się w Londynie

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lip 2016 11:05

Ethos zabiega o luksusowe marki. Promuje się w Londynie Ethos

Warszawski Ethos, inwestycja spółki Kulczyk Silverstein Properties, ma już zamienne pozwolenie na budowę. Inwestor chce przyciągnąć do obiektu marki premium prezentując projekt w Londynie.

REKLAMA

Spotkanie w stolicy Wielkiej Brytanii „Warszawa: nowy kierunek rozwoju dla marek luksusowych w Europie”  jest częścią europejskiego cyklu konferencji organizowanych przez Kulczyk Silverstein Properties wspólnie z partnerami – m.in. KPMG i BNP Paribas Real Estate, adresowanych do brytyjskich inwestorów zainteresowanych rozwojem i inwestowaniem na rynku dóbr luksusowych w Warszawie.

– Po naszym spotkaniu w Paryżu pod koniec ubiegłego roku, wiele marek wpisało Warszawę do swoich planów ekspansji. Wielka Brytania od wielu lat należy do dziesięciu najważniejszych partnerów handlowych Polski. Brytyjskie firmy widzą potencjał w rozwoju sektora dóbr luksusowych i pragną w Warszawie otwierać flagowe sklepy przy ulicach handlowych, zwiększając swoją rozpoznawalność. Prowadziliśmy obiecujące rozmowy na ten temat – mówi Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties. 

Marki, w tym nieobecne dotąd w Polsce analizują dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat systematycznie przybywa zamożnych i bogatych Polaków. Jak wynika z raportu w KPMG, ich liczba w 2018 r. może zbliżyć się do 1,2 mln, a ich łączne dochody osiągną wartość ponad 200 mld zł. W 2015 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła niemal 12 tys. euro i była 2 tys. euro wyższa w porównaniu np. do mieszkańca czeskiej Pragi. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozkwit turystyki. W ubiegłym roku stolicę Polski odwiedziło aż 4,2 mln turystów, a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.

Lepsza ekspozycja dla marek, cisza dla biur

Jak przyznaje BNP Paribas Real Estate, na mapie warszawskiego high-streetu główną rolę w kontekście rozwoju handlu i usług z wyższej półki, odgrywa Plac Trzech Krzyży, przy którym zlokalizowany jest projekt Ethos.

  • 1
  • 2
  • ola 2016-07-16 23:36:40
    Kolejna spółka Kulczyka, która świetnie sobie radzi. Musi to bardzo boleć co po niektórych.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA