PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ethos zabiega o luksusowe marki. Promuje się w Londynie

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lip 2016 11:05

Ethos zabiega o luksusowe marki. Promuje się w Londynie Ethos

Warszawski Ethos, inwestycja spółki Kulczyk Silverstein Properties, ma już zamienne pozwolenie na budowę. Inwestor chce przyciągnąć do obiektu marki premium prezentując projekt w Londynie.

REKLAMA

Spotkanie w stolicy Wielkiej Brytanii „Warszawa: nowy kierunek rozwoju dla marek luksusowych w Europie”  jest częścią europejskiego cyklu konferencji organizowanych przez Kulczyk Silverstein Properties wspólnie z partnerami – m.in. KPMG i BNP Paribas Real Estate, adresowanych do brytyjskich inwestorów zainteresowanych rozwojem i inwestowaniem na rynku dóbr luksusowych w Warszawie.

– Po naszym spotkaniu w Paryżu pod koniec ubiegłego roku, wiele marek wpisało Warszawę do swoich planów ekspansji. Wielka Brytania od wielu lat należy do dziesięciu najważniejszych partnerów handlowych Polski. Brytyjskie firmy widzą potencjał w rozwoju sektora dóbr luksusowych i pragną w Warszawie otwierać flagowe sklepy przy ulicach handlowych, zwiększając swoją rozpoznawalność. Prowadziliśmy obiecujące rozmowy na ten temat – mówi Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties. 

Marki, w tym nieobecne dotąd w Polsce analizują dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat systematycznie przybywa zamożnych i bogatych Polaków. Jak wynika z raportu w KPMG, ich liczba w 2018 r. może zbliżyć się do 1,2 mln, a ich łączne dochody osiągną wartość ponad 200 mld zł. W 2015 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła niemal 12 tys. euro i była 2 tys. euro wyższa w porównaniu np. do mieszkańca czeskiej Pragi. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozkwit turystyki. W ubiegłym roku stolicę Polski odwiedziło aż 4,2 mln turystów, a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.

Lepsza ekspozycja dla marek, cisza dla biur

Jak przyznaje BNP Paribas Real Estate, na mapie warszawskiego high-streetu główną rolę w kontekście rozwoju handlu i usług z wyższej półki, odgrywa Plac Trzech Krzyży, przy którym zlokalizowany jest projekt Ethos.

  • 1
  • 2
  • ola 2016-07-16 23:36:40
    Kolejna spółka Kulczyka, która świetnie sobie radzi. Musi to bardzo boleć co po niektórych.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland Partner serwisu - Workplace

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA