PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EY odkrywa Rondo na nowo. Zobacz historię nowej-starej siedziby

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 cze 2016 15:25

EY odkrywa Rondo na nowo. Zobacz historię nowej-starej siedziby Nowe biuro EY w Rondo 1

EY może już rozgościć się w nowej-starej siedzibie. Wielki remont realizowany przez firmę Tetris trwał pół roku. Dziś na pracowników czeka 5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej.

REKLAMA

Q firmach doradczych wszystko musi być starannie zaplanowane. Analitycy na co dzień pracują przy projektach, które wymagają od nich skupienia i często pracy pod presją czasu. Od ich zaangażowania zależy sukces projektu i klientów. Kiedy pojawiła się potrzeba przebudowy warszawskiej siedziby EY, przed firmą stanęło nie lada wyzwanie: jak zrobić remont generalny siedmiu pięter na żywym organizmie? Nie było miejsca ani czasu na poprawki wykonawcy, a terminy były napięte. Czy w polskich realiach taka praca bez marginesu jest wykonalna?

Warunkiem koniecznym napiętych czasowo projektów wykończeniowych jest dobra współpraca między inwestorem, architektem i wykonawcą, a także zarządcą budynku. Dzięki temu zakres prac, koszty i daty można w 100% zaplanować jeszcze przed wejściem fachowców do budynku.

- Zanim rozpoczniemy prace, kładziemy projekt na stół, zapraszamy wszystkie strony i każdy musi postawić swoją kropkę uwzględniając plany budynku, które często nie mają wiele wspólnego ze stanem rzeczywistym. Jednak dzięki takiej koordynacji mamy pewność, że w trakcie realizacji nic nas nie zaskoczy, a najemca dostanie swoje biuro na czas w umówionym budżecie – wyjaśnia Tomasz Spalik z firmy Tétris Design&Build.

Tak też było podczas remontu siedziby EY w budynku Rondo 1 w Warszawie. W ciągu pół roku firma Tétris przebudowała tu pięć pięter o łącznej powierzchni ponad 5 tys. mkw. Na całkowitą przebudowę każdego piętra zaplanowano dokładnie 6 tygodni.

- Według badania EY 30-40% biura było niewykorzystane praktycznie w każdym momencie dnia pracy. Nowatorskie podejście pozwala nam teraz wykorzystać przestrzeń w lepszy sposób, dopasowany do naszych potrzeb. Ma ona wspierać kreatywność, sprzyjać integracji i sprawnemu komunikowaniu się pracowników z różnych działów, a także umożliwiać elastyczny czas oraz miejsce wykonywania pracy. Autorski projekt EY łączy w sobie różne style pracy, wspiera kulturę współpracy i mentoringu – tłumaczy Monika Starecka, dyrektor ds. Operacyjnych w EY.

- Dzięki Workplace of the Future mamy teraz różnorodne miejsca pracy łączące rozwiązania technologiczne z nowoczesną aranżacją i wyposażeniem otwartej i jasnej przestrzeni – dodaje.

  • pracownik 2016-06-10 09:45:42
    Szkoda tylko że w pierwszym tygodniu po oddania 19 piętra zatkał się kibel, w drugim zmywarka wylała się na podłogę w kuchni, nie wspominając o wiecznie niedziałających czujnikach na ręczniki papierowe, fatalnym systemie rezerwacji salek i akustyce (w damskiej łazience słychać co mówią w salce konferencyjnej). Poza tym super, naprawdę, super, pytanie tylko czy warto było za taką kwotę remonotać stare biuro? Nie lepiej było przenieść się do nowego, robionego "pod klucz"? Ciekawe jakie jeszcze niedoróbki wyjdą w trakcie...

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA