PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fortepian i elektryczne samochody. To nowe oblicze warszawskiej ikony

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 kwi 2016 13:36

Fortepian i elektryczne samochody. To nowe oblicze warszawskiej ikony Warsaw Trade Tower (materiały inwestora)

Warsaw Trade Tower zmienia się dla swoich najemców. Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień.

REKLAMA

Warsaw Trade Tower, jedna z najbardziej charakterystycznych warszawskich lokalizacji biurowych zyskała nowe oblicze.

Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT. Pozwoliło ono na analizę zastanej sytuacji, a dzięki temu na zrozumienie potrzeb klientów. W badaniu wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych – zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni. 

- Warsaw Trade Tower to wyjątkowa nieruchomość w naszym portfolio, symbol nieprzemijającej jakości i prestiżu. Ponadczasowa architektura, solidne wykonanie i atrakcyjna lokalizacja tworzą jeden z najciekawszych obiektów komercyjnych w sercu Warszawy. Przeprowadzony rebranding nie tylko podkreślił te atuty, lecz także stworzył zupełnie nową jakość przestrzeni biurowej. Efekt ten udało się nam uzyskać dzięki połączeniu standardowych działań rebrandingowych, polegających na przebudowie i odświeżeniu wnętrz oraz przygotowaniu nowej identyfikacji graficznej, z nieszablonowym podejściem, którego osią były employee well-being i zidentyfikowane przez nas rzeczywiste potrzeby najemców – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w firmie Heitman.

 owoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrz. Najbardziej spektakularne zmiany dotyczą lobby otrzymało ono nowy wystrój i aranżację wnętrza. Przeszklona przestrzeń zyskała nowoczesne, a także estetyczne wykończenie. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element– fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni wykonawcy podczas odbywających się co dwa tygodnie koncertów, lecz także pracownicy najemców.

W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiło się nowe udogodnienie – jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory. Zmieniło się też otoczenie budynku – stworzono platformę dla food-trucków, zaś z myślą o miłośnikach dwóch kółek przygotowano infrastrukturę rowerową. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA