Idealny projekt inwestycyjny to...

Zagraniczne fundusze aktywnie monitorują sytuację w Polsce. Jednym z najważniejszych czynników jest znalezienie przez nich budynku, który spełnia ich potrzeby. Michał Wachowicz z Cushman & Wakefield tłumaczy, jak wzmocnić wartość takiego projektu.
- Budynek dobrej jakości i w dobrej lokalizacji zawsze będzie atrakcyjnym produktem - zapewnia Wachowicz.
Jak dodaje, odpowiednio zaplanowane działania PR i marketingowe potrafią pomóc w dotarciu np. do szerszej grupy potencjalnych najemców. - Dodatkowo możemy rozważyć wykorzystanie niestandardowych materiałów lub organizowanie różnego typu wydarzeń dla wyselekcjonowanej grupy klientów. W procesie sprzedaży nieruchomości ważne jest przygotowanie najwyższej jakości prezentacji projektu wraz z potencjałem lokalizacji oraz najważniejszymi parametrami inwestycyjnymi. Kluczem do sukcesu jest jednak dogłębna znajomość rynku międzynarodowego i umiejętność dopasowania oferty do potrzeb potencjalnych inwestorów - tłumaczy.
- Fundusze zagraniczne monitorują sytuację w Polsce, która jak dotąd nie wpłynęła negatywnie na atrakcyjność polskich nieruchomości. Warto odnotować, że zawirowania polityczne i gospodarcze zaczęły się na początku 2016 roku, a jednak na koniec roku odnotowano rekord pod względem całkowitego wolumenu na polskim rynku inwestycyjnym - dodaje Wachowicz.
Na celowniku zachodnich firm są m.in. inwestycje alternatywne. - Inwestycje alternatywne co roku stanowią około 5 proc.całkowitego rynku. Obecnie fundusze coraz uważniej monitorują sektor Prywatnego Rynku Najmu (z ang. PRS, Private Rented Sector), czyli nieruchomości mieszkaniowych przeznaczonych na wynajem. Na podstawie obserwacji zachodnich rynków inwestycyjnych oraz zainteresowania funduszy uważamy, że ten sektor w następnych kilku latach ma największy potencjał rozwoju - komentuje.

© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- EUR -0,03% 4,17 zł
- CHF -0,08% 3,48 zł
- USD -0,08% 3,37 zł
-
CZ 17:06
Wiecha zawisła na centrum logistycznym Zalando pod Łodzią
-
CZ 16:28
Wadowicka w nowej odsłonie
-
CZ 15:57
Będzie due diligence lotniska w Modlinie
-
CZ 15:54
Nowe centrum logistyczne Poczty Polskiej jeszcze w tym roku
-
CZ 15:51
Rekordowa liczba przeładunków w Porcie Gdańsk
-
CZ 15:32
MMG Centers Kołobrzeg kompletuje najemców
-
CZ 15:18
Arcona Property skoncentrowany na Polsce
-
CZ 15:08
Europejski w rękach doradców
-
CZ 14:48
Podatek minimalny - jak przyjął go rynek ?
-
CZ 14:26
W Nowej Iwicznej powstanie hotel
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Kapitał w drodze do Polski. Jesteśmy jednym z głównych hubów inwestycyjnych w regionie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!