PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak się pracuje w biurze z ...psem?

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 lip 2016 12:11

Jak się pracuje w biurze z ...psem? biuro Nestle, fot. mat. prasowe

Od wiosny br. pracownikom Nestlé Purina w pracy towarzyszą ich czworonożni przyjaciele. Po kilku pierwszych miesiącach eksperymentu, pracownicy zgodnie przyznają, że obecność psów w biurze zmniejsza stres i integruje zespół. Poziomu satysfakcji u zwierząt na razie nie przebadano.

REKLAMA

Mila, Pixie, Dixie, Roxy, Drops, Zizi, Nasa, Bibiana i Cyryl to nowi „pracownicy” Nestlé Purina w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 32. „Pracę” w biurze Nestlé rozpoczęli ponad trzy miesiące temu. Zakres ich „obowiązków” obejmuje m.in. przyjazne merdanie ogonem, wtulanie nosa w policzek, zawiązywanie przyjaźni i spanie na kolanach. Swoją pracę wykonują w dziale marketingu, dziale wsparcia sprzedaży (MDO) oraz logistyki.

– Wszyscy kochamy zwierzęta, więc możliwość przebywania z nimi w pracy ogromnie nas cieszy. Już po trzech pierwszych miesiącach, które żartobliwie nazywaliśmy okresem próbnym, widzimy pozytywne skutki Pets@Work. Po pierwsze integrujemy się – mamy świetny pretekst, żeby zamienić parę słów z kolegą z innego działu. Obecność psów świetnie wpływa też na nasze samopoczucie – nawet w sytuacjach stresujących czujemy zdecydowanie mniejsze napięcie w zespole. A poza tym – zwyczajnie jest miło i tak domowo – mówi Kamelia Zawalska, kierownik ds. Kluczowych Klientów w Nestlé Purina PetCare.

Cała dziewiątka czworonożnego teamu Nestle, zanim rozpoczęła „pracę” w biurze, musiała przejść specjalne szkolenie. Każdy pies został poddany obserwacji, jak zachowuje się w warunkach biurowych, jak reaguje na ludzi i inne psy. Po zatwierdzeniu przez zoopsychologa zwierzęta otrzymały specjalny "paszport" uprawniający je do wchodzenia na teren biura.

A jak to wygląda w praktyce?

Przed stawieniem się w pracy w biurze, właściciel czworonożnego pracownika zgłasza się na recepcję, gdzie przyjście z psem zostaje potwierdzone specjalnym stemplem w Księdze Wejść i Wyjść oraz w „paszporcie” zwierzęcia.

Psy małe, takie jak Drops czy Roxy, które noszone są na rękach lub w torebce, mogą być wwiezione windą na 2. piętro i wniesione na teren Działu Purina. Dla Zizi, Nasy, Bibiany (psy średniej wielkości) oraz Cyryla (pies dużej rasy) wydawana jest specjalna karta, pozwalająca na skorzystanie z bocznego przejścia ewakuacyjnego, dzięki czemu pracownicy, którzy nie chcą spotkać na swojej drodze psa, nie mają ograniczonej swobody poruszania się.

Na 2. piętrze, na terenie Działu Purina, psy swobodnie przemieszczają się po otwartej przestrzeni biurowej oraz mogą uczestniczyć w spotkaniach w salkach konferencyjnych. W biurze na psich pracowników czekają legowiska, miski, a także przekąski i w razie potrzeby podstawowe akcesoria zoohigieniczne.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.