PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Katowice wschodzącą gwiazdą BPO

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 sty 2015 13:56

Katowice wschodzącą gwiazdą BPO

Coraz większa liczba firm z sektora usług dla biznesu traktuje Katowice jako jedną z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji dla swojego oddziału w Polsce. Korzystają z tego deweloperzy, planując kolejne inwestycje biurowe. Jaka przyszłość czeka górnośląski rynek?

REKLAMA

- Firmy coraz częściej wybierają Katowice na lokalizację swoich biur m.in. ze względu na bardzo wysoki standard powierzchni biurowych oraz stosunkowo niskie koszty najmu. Z innych ważnych czynników warto wspomnieć o największej ze wszystkich rynków lokalnych populacji mieszkańców oraz znakomitym przygotowaniu merytorycznym i językowym kandydatów większości absolwentów śląskich uczelni, co zdecydowanie ułatwia proces rekrutacji - tłumaczy Mirosław Czarnik, prezes zarządu GPP.

Katowice to obecnie czwarty największy regionalny rynek biurowy w Polsce. Istnieje tu prawie 334 tys. mkw. powierzchni. W budowie jest kolejne 54,5 tys. mkw. Miasto charakteryzuje się również jednym z najniższych wskaźników pustostanów - 9 proc., czyli minimalnie niż od Wrocławia (8,7 proc.). 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA