PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Liczy się nie tylko ekonomia. Jakie są standardy na rynku powierzchni biurowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 sie 2016 12:00

Liczy się nie tylko ekonomia. Jakie są standardy na rynku powierzchni biurowych Bartosz Kwilman – Vice Head of Facility Management, General Property

Przy wyborze lokalizacji na biuro firmy powinny wziąć pod uwagę efektywność i komfort swoich pracowników na równi z czynnikami ekonomicznymi. - Najbardziej zaawansowany technologicznie budynek nie dostarczy jednak dodatkowej wartości, a może być dodatkowym kosztem, jeżeli nie jest odpowiednio zarządzany - mówi Bartosz Kwilman, Vice Head of Facility Management, General Property.

REKLAMA

Z punktu widzenia użytkowników powierzchni biurowych, kluczowa jest praca specjalistów z firm, które zarządzają budynkiem w tym podmiotów odpowiedzialnych za Facility Management, ponieważ to od ich doświadczenia i kompetencji zależy efektywność budynku i mieszczących się w nim biur. 

Stawki czynszów najmu, koszty operacyjne funkcjonowania budynku, wstępne warunki przedłużenia umowy i możliwości ewentualnego wynajęcia dodatkowej powierzchni, czy też warunki ewentualnej relokacji w ramach budynku lub portfolio budynków należących do właściciela to w ramach czynników finansowych i prawnych warunkujących najem powierzchni biurowych najistotniejsze punkty. Z kolei jednymi z najbardziej istotnych czynników z punktu widzenia efektywności pracy na wynajętych powierzchniach są: elastyczność aranżacji powierzchni biurowych, czy też nowoczesne rozwiązania techniczne stosowane w budynkach wpływające na komfort ich użytkowników. Do takich rozwiązań zaliczamy systemy, od których zależy jakość powietrza wewnątrz biurowców, jakość oświetlenia, czy też komfort użytkowania części wspólnych budynków.

Najemca podczas wyboru nowej powierzchni biurowej może sprawdzić, kto jest zarządcą budynku i jakie doświadczenie posiadają firmy, które odpowiadają za poprawne funkcjonowanie nieruchomości. Budynek biurowy to skomplikowany mechanizm, do regulacji którego niezbędne są: wiedza i wieloletnie doświadczenie. Tylko takie połączenie kompetencji warunkuje wypracowanie wartości zarówno dla właściciela budynku, jak i dla najemców powierzchni biurowych, którzy będą mieli gwarancję możliwie najbardziej efektywnego funkcjonowania obiektu, a przy tym efektywności kosztowej i wysokiej wydajności pracujących na danej powierzchni osób.    

Nowoczesne, efektywne powierzchnie biurowe rozwijane zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju i spełniające wysokie wymagania energetyczne to już standard na polskim rynku, wykształcony zarówno na skutek rosnącej świadomości i wymagań najemców, jak i zmieniających się warunków prawnych – mówi Bartosz Kwilman – Vice Head of Facility Management z firmy General Property,  spółki specjalizującej się w usługach Facility Management w Polsce.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA