PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marka wabikiem na talenty

  • Autor: PAP
  • 10 sie 2016 07:19

Marka wabikiem na talenty Fot. Fotolia

Ponad jedna czwarta polskich firm przyznaje, że trudno jej o właściwych kandydatów do pracy ze względu na nie najlepszą reputację - informuje "Rzeczpospolita".

REKLAMA

W tym roku już 38 proc. firm ocenia, że niedobór talentów będzie miał największy wpływ na ich biznes w najbliższych dwóch latach. W porównaniu z 2015 r. odsetek takich wskazań zwiększył się niemal o połowę - wynika z najnowszej edycji badania Employer Branding w Polsce, która objęła prawie 350 pracodawców z całego kraju.

Chociaż najczęściej wskazywanym powodem trudności z pozyskaniem odpowiednich kandydatów do pracy są mało konkurencyjne wynagrodzenia i możliwości awansu, to wyraźnie zyskały od zeszłego roku na znaczeniu czynniki bezpośrednio związane z budowaniem dobrej reputacji pracodawców. Już 27 proc. uczestników badania ocenia, że właśnie ze względu na niewystarczająco atrakcyjną reputację i wizerunek, mają trudności ze zdobyciem odpowiednich kandydatów do pracy. To niemal dwukrotnie więcej niż w ubiegłym roku.O ponad 40 proc. wzrósł też odsetek firm wskazujących, że kandydaci nie są świadomi ich oferty, co może skłonić je do większych inwestycji w kampanie rekrutacyjne - czytamy w artykule.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA