PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi - jacy są, czego oczekują od biur, hoteli i centrów handlowych?

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 paź 2016 10:13

Millenialsi - jacy są, czego oczekują od biur, hoteli i centrów handlowych? fot. Shutterstock

Są uzależnieni od smartfonów. Odwiedzają centra handlowe, ale rzeczy w nich tylko przymierzają, bo kupują przez internet. Lubią dobrą zabawę i luźny styl bycia. Nawet w hotelu wolą, żeby obsługiwał ich gość z tatuażem i w conversach.

REKLAMA

Przywiązanie millenialsów do smartfonów wymusza na sprzedawcach konieczność oferowania swoich produktów nie tylko w tradycyjnym sklepie. Bo osoby w wieku 25-34 lata najczęściej robią zakupy w internecie. Jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce 2015”, stanowią jedną trzecią e-klientów.

Nie oznacza to jednak, że grupa ta nie odwiedza centrów handlowych. – Funkcjonują w świecie online i offline równolegle. Chętnie korzystają z opcji „click and collect” - przymierzają w salonie, a kupują w internecie. Wykorzystują zniżki z maila lub SMS-a w sklepie stacjonarnym, a papierowe kupony rabatowe w e-sklepie – tłumaczy Joanna Kłusek, dyrektor ds. powierzchni handlowych w dziale zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield.

Platformą komunikacji z nimi są przede wszystkim smartfony. Centra handlowe wykorzystują je, by poinformować o wydarzeniach, promocjach i konkursach organizowanych w obiekcie.
– Najefektywniejsze kampanie galerii handlowych opierają się na zaangażowaniu swoich klientów, co dziś trudno osiągnąć bez obecności w social mediach. Dzięki aplikacjom mobilnym nawiązują z klientami więź – tłumaczy Joanna Kłusek.

Blogosferę ciągnie do browaru

Stary Browar w Poznaniu jest dziś jednym z miejsc, które świetnie odpowiada millenialsom. – To wynik wieloletniej pracy zespołu, w dużej mierze tworzonego przez samych millenialsów. Dzięki energii, jaką wkładamy w przygotowanie projektów marketingowych, pokolenie mobilnych, wymagających, świadomych, ale też krytycznych dwudziesto- i trzydziestolatków, chętnie tu wraca i uznaje Stary Browar za swoje miejsce – twierdzi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem.

Prezes przyznaje, że millenialsi masowo uczestniczą w przygotowywanych przez browar wydarzeniach. – Są obecni w social mediach, w których, jako nieliczni, nie bierzemy udziału w wyścigu na ilość, lecz na jakość i bliskość relacji. Przychylność blogosfery także w dużej mierze wynika z licznych i ścisłych kontaktów oraz konsekwentnego użyczania przestrzeni Starego Browaru i organizowania wydarzeń, które dla blogerów, yuotuberów, influencerów czy start-upowców są pociągające – przyznaje Magdalena Kowalak.

  • kazik 2016-12-19 01:02:13
    Nowocześni startupowcy, inwestorzy czy zwykli użytkownicy knajp, hoteli itd. to ludzie szukający teraz nowoczesnych i nietypowych rozwiązań. Nie interesuje nas już klasyczne biuro, zwykły hotel czy wielkie centrum handlowe. Nietypowe rozwiązania choćby takie jak w Koneserze gdzie historia łączy się z nowoczesnością. Do tego lokalizacja jest naprawdę świetna a jednocześnie jej cena nie jest zbyt wysoka. totakich lokalizacji szukają młodzi ludzie chociaż wydaje mi się że skusi ona każdego!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA