PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi - jacy są, czego oczekują od biur, hoteli i centrów handlowych?

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 paź 2016 10:13

Millenialsi - jacy są, czego oczekują od biur, hoteli i centrów handlowych? fot. Shutterstock

Są uzależnieni od smartfonów. Odwiedzają centra handlowe, ale rzeczy w nich tylko przymierzają, bo kupują przez internet. Lubią dobrą zabawę i luźny styl bycia. Nawet w hotelu wolą, żeby obsługiwał ich gość z tatuażem i w conversach.

REKLAMA

Przywiązanie millenialsów do smartfonów wymusza na sprzedawcach konieczność oferowania swoich produktów nie tylko w tradycyjnym sklepie. Bo osoby w wieku 25-34 lata najczęściej robią zakupy w internecie. Jak wynika z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce 2015”, stanowią jedną trzecią e-klientów.

Nie oznacza to jednak, że grupa ta nie odwiedza centrów handlowych. – Funkcjonują w świecie online i offline równolegle. Chętnie korzystają z opcji „click and collect” - przymierzają w salonie, a kupują w internecie. Wykorzystują zniżki z maila lub SMS-a w sklepie stacjonarnym, a papierowe kupony rabatowe w e-sklepie – tłumaczy Joanna Kłusek, dyrektor ds. powierzchni handlowych w dziale zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield.

Platformą komunikacji z nimi są przede wszystkim smartfony. Centra handlowe wykorzystują je, by poinformować o wydarzeniach, promocjach i konkursach organizowanych w obiekcie.
– Najefektywniejsze kampanie galerii handlowych opierają się na zaangażowaniu swoich klientów, co dziś trudno osiągnąć bez obecności w social mediach. Dzięki aplikacjom mobilnym nawiązują z klientami więź – tłumaczy Joanna Kłusek.

Blogosferę ciągnie do browaru

Stary Browar w Poznaniu jest dziś jednym z miejsc, które świetnie odpowiada millenialsom. – To wynik wieloletniej pracy zespołu, w dużej mierze tworzonego przez samych millenialsów. Dzięki energii, jaką wkładamy w przygotowanie projektów marketingowych, pokolenie mobilnych, wymagających, świadomych, ale też krytycznych dwudziesto- i trzydziestolatków, chętnie tu wraca i uznaje Stary Browar za swoje miejsce – twierdzi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem.

Prezes przyznaje, że millenialsi masowo uczestniczą w przygotowywanych przez browar wydarzeniach. – Są obecni w social mediach, w których, jako nieliczni, nie bierzemy udziału w wyścigu na ilość, lecz na jakość i bliskość relacji. Przychylność blogosfery także w dużej mierze wynika z licznych i ścisłych kontaktów oraz konsekwentnego użyczania przestrzeni Starego Browaru i organizowania wydarzeń, które dla blogerów, yuotuberów, influencerów czy start-upowców są pociągające – przyznaje Magdalena Kowalak.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA