PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe biuro Sage, czyli jak wspierać innowacje i kreatywność pracowników

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 gru 2016 17:00

Nowe biuro Sage, czyli jak wspierać innowacje i kreatywność pracowników biuro Sage

Wszystkie spotkania w sali konferencyjnej? Pracownicy w oddzielnych pokojach? Praca bez przerwy i spożywanie posiłków przy biurkach? To codzienność w wielu firmach. Na szczęście powstają nowe przestrzenie biurowe, które odpowiadają na potrzeby pracowników, zapewniając im dobre warunki pracy i usprawniając działanie przedsiębiorstwa.

REKLAMA

Dzisiejsze technologie umożliwiają odejście od tradycyjnego podziału czasu pracy od 9 do 17. Badania Gallupa wykazały, że tradycyjny, 40-godzinny tydzień pracy, dla przeciętnego pracownika wydłużył się o 7 godzin. A przecież nie chodzi o godziny spędzone przy biurku tylko o efektywność. By ją zwiększyć konieczne jest stworzenie odpowiedniego środowiska – zarówno organizacyjnie, jak też pod względem infrastruktury biurowej. Sage zapewnia takie warunki w nowym, warszawskim biurze w Alejach Jerozolimskich.  

Sage jest globalną firmą technologiczną, dlatego jednym z wyzwań dla działu HR stało się stworzenie warunków pracy wspierających innowacyjność i kreatywność pracowników, jak również dających im autonomię i swobodę działania.

Nowoczesne środowisko pracy zakłada oderwanie od stałych biurek, pokoi czy działów. Wolna przestrzeń sprzyja zaangażowaniu, interakcjom i współpracy - pracownicy mogą swobodnie wymieniać się pomysłami, a decyzje podejmowane są szybciej. Badania przeprowadzone przez magazyn Deskmag wśród 1500 specjalistów z 52 krajów pokazały, że pracując w ramach nowoczesnych przestrzeni coworkingowych o kilkadziesiąt procent wzrasta produktywność oraz stopień interakcji między członkami zespołów. W Sage przestrzeń biurowa jest zaprojektowana właśnie w taki sposób, aby wspomagać komunikację między wszystkimi pracownikami. Nie ma ścianek działowych, ani innych sztucznych barier.

Interakcji między pracownikami i ich zaangażowaniu pomaga także możliwość spotykania się w nieformalnej, wyzbytej rutyny atmosferze. Pracownicy Sage odbywają niezobowiązujące pogawędki, wymieniają się pomysłami czy spotykają w ramach zespołów projektowych, jeżdżąc na rowerach stacjonarnych, którymi dodatkowo ładują baterie w smartfonach czy spacerując po zielonym, przeszklonym patio. Jak wykazują badania, dynamiczne zebrania nie tylko burzą korporacyjną rutynę, ale są także bardziej efektywne – wymiana pomysłów w czasie spaceru, w ruchu czy w nieformalnych miejscach o 8,5 proc. zwiększa zaangażowanie pracowników w sprawy firmowe – mówi Piotr Ciski, dyrektor zarządzający Sage w Polsce.

Wykonanie niektórych zadań w pracy wymaga pełnej ciszy i skupienia. Z myślą o takich sytuacjach w nowym biurze Sage zaaranżowano tzw. strefy ciszy, czyli pomieszczenia, w których można na kilka godzin odizolować się od firmowego życia i skoncentrować jedynie na wykonaniu indywidualnego zadania. W strefie cichej pracy nie można rozmawiać przez telefon ani dyskutować, każdy pracuje w skupieniu.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.