PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicze biurowca. Jak przeprowadzić rebranding?

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 gru 2015 16:12

Nowe oblicze biurowca. Jak przeprowadzić rebranding? Marynarska Business Park

Rosnąca konkurencja na rynku nieruchomości komercyjnych sprawia, że właściciele obiektów muszą sprostać nowym wyzwaniom panujących trendów w branży i samych najemców. Jednym z rozwiązań może być kompleksowy rebranding budynku. Jak go zaplanować i skutecznie przeprowadzić w przypadku kompleksu biurowego?

REKLAMA

Rebranding polega na wprowadzeniu nowych wartości do funkcjonowania całej firmy, opracowaniu spójnej identyfikacji wizualnej, a w konsekwencji wyróżnieniu marki na tle konkurencji. W proces ten powinno być wpisane przede wszystkim stworzenie nowej, lepszej oferty, która będzie w pełni odpowiadać potrzebom najemców. Przykładem udanej realizacji wspomnianych założeń jest niewątpliwie rebranding kompleksu biurowego Marynarska Business Park, który mieści się na warszawskim Służewcu. Jego planowanie i realizacja zostały przeprowadzone przez nowego właściciela inwestycji - spółkę Heitman przy pomocy zarządcy nieruchomości - firmę  JLL , o czym mówi Izabela Kapil, Vice President, Portfolio Management – Europe w Heitman.

Budowanie strategii rebrandingu w przypadku obiektu biurowego

Punktem wyjścia powinno być postawienie pytania czy rebranding w przypadku danego obiektu jest niezbędny, a jeśli tak, to jaki ma być jego efekt – takie podejście zagwarantuje słuszność i opłacalność podjętego przedsięwzięcia. Wśród elementów, o których należy pamiętać w przypadku wprowadzanych zmian znajdują się między innymi: nazwa obiektu, jego logo, misja „firmy” i wartości przez nią reprezentowane, wytyczne wizualne dotyczące materiałów firmowych oraz strona internetowa.

Warto pamiętać, że strategia rebrandingu powinna zostać zbudowana w oparciu o badania potrzeb najemców oraz ich pracowników. W przypadku procesu zmian wizerunku Marynarska Business Park połączono oczekiwania najemców z  know-how firmy Heitman, która jest właścicielem obiektu, identyfikacją miasta oraz najnowszymi trendami z zakresu aranżacji przestrzeni biurowych. Wśród kluczowych zmian, które znalazły się u podstaw strategii rebrandingu Marynarska Business Park należy wyróżnić podkreślenie proekologicznego nastawienia firmy oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców. Opracowanie koncepcji rebrandingu zwieńczyła nowa, spójna identyfikacja wizualna obiektu.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.