PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicze biurowca. Jak przeprowadzić rebranding?

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 gru 2015 16:12

Nowe oblicze biurowca. Jak przeprowadzić rebranding? Marynarska Business Park

Rosnąca konkurencja na rynku nieruchomości komercyjnych sprawia, że właściciele obiektów muszą sprostać nowym wyzwaniom panujących trendów w branży i samych najemców. Jednym z rozwiązań może być kompleksowy rebranding budynku. Jak go zaplanować i skutecznie przeprowadzić w przypadku kompleksu biurowego?

REKLAMA

Rebranding polega na wprowadzeniu nowych wartości do funkcjonowania całej firmy, opracowaniu spójnej identyfikacji wizualnej, a w konsekwencji wyróżnieniu marki na tle konkurencji. W proces ten powinno być wpisane przede wszystkim stworzenie nowej, lepszej oferty, która będzie w pełni odpowiadać potrzebom najemców. Przykładem udanej realizacji wspomnianych założeń jest niewątpliwie rebranding kompleksu biurowego Marynarska Business Park, który mieści się na warszawskim Służewcu. Jego planowanie i realizacja zostały przeprowadzone przez nowego właściciela inwestycji - spółkę Heitman przy pomocy zarządcy nieruchomości - firmę  JLL , o czym mówi Izabela Kapil, Vice President, Portfolio Management – Europe w Heitman.

Budowanie strategii rebrandingu w przypadku obiektu biurowego

Punktem wyjścia powinno być postawienie pytania czy rebranding w przypadku danego obiektu jest niezbędny, a jeśli tak, to jaki ma być jego efekt – takie podejście zagwarantuje słuszność i opłacalność podjętego przedsięwzięcia. Wśród elementów, o których należy pamiętać w przypadku wprowadzanych zmian znajdują się między innymi: nazwa obiektu, jego logo, misja „firmy” i wartości przez nią reprezentowane, wytyczne wizualne dotyczące materiałów firmowych oraz strona internetowa.

Warto pamiętać, że strategia rebrandingu powinna zostać zbudowana w oparciu o badania potrzeb najemców oraz ich pracowników. W przypadku procesu zmian wizerunku Marynarska Business Park połączono oczekiwania najemców z  know-how firmy Heitman, która jest właścicielem obiektu, identyfikacją miasta oraz najnowszymi trendami z zakresu aranżacji przestrzeni biurowych. Wśród kluczowych zmian, które znalazły się u podstaw strategii rebrandingu Marynarska Business Park należy wyróżnić podkreślenie proekologicznego nastawienia firmy oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców. Opracowanie koncepcji rebrandingu zwieńczyła nowa, spójna identyfikacja wizualna obiektu.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA