PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicze Interbiura

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 cze 2017 15:31

Nowe oblicze Interbiura Interbiuro

Firma Interbiuro, po 18 latach działalności, zaprezentowała odświeżone logo.

REKLAMA

Interbiuro od lat działa na rynku usług z sektora design & fit out polegających na kompleksowej aranżacji przestrzeni biurowej wraz z projektem architektonicznym na zasadzie „od projektu do efektu". Wspiera klienta na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, od wizji poprzez projektowanie wielobranżowe, value engineering, po kompleksową realizację.

W ramach rebrandingu Interbiuro zmieniła logo na znak, który łączy w sobie jednocześnie intencję unowocześnienia oraz nawiązania do najlepszych tradycji projektowania graficznego.

Na nowy logotyp składają się sygnet i nazwa marki uzupełnione sloganem Design & Fit Out. W zakresie kolorystyki zaczerpnięto z barw poprzedniego logo, których tonacje nasycono tak, by osiągnąć efekt ożywienia i świeżości.

W warstwie typograficznej postawiono na bezszeryfowe majuskuły; ich kształt wyprowadzono z popularnego i świetnie sprawdzającego się w środowisku digitalnym kroju Exo 2, upraszczając jednak jego geometrię dla pełniejszej harmonii z wręcz elementarnymi formami symbolu graficznego. Ten ostatni jest swobodną i nieoczywistą reinterpretacją koncepcji poprzedniego znaku Interbiura: stolika z krzesełkami. Krzesełka granatowe skrywają w sobie akronim I [inter] B [biuro], pomarańczowe zaś symbolizują otwarcie na nowe perspektywy, sugestie oraz współpracę (przykładowo z klientem). Sygnet obrócono o 45°, co jest wprawdzie rozwiązaniem nieortodoksyjnym i wymagającym w zakresie aplikacji znaku w codziennej praktyce, niemniej nadającym prezentującej się dość solidnie całości dynamiki, lekkości i charakteru.

Założeniem twórcy znaku - jak sam zaznacza – było tchnięcie „życia” w statyczne z natury rzeczy elementy logo, co osiągnięto nie tylko tradycyjnymi środkami projektowania graficznego, ale także poprzez przygotowanie animowanych wariacji znaku Interbiuro.

Kreacja nowego logo została przygotowana przez grafika Michała Tadeusza Golańskiego. Studiował w Polsce, Niemczech, Rosji oraz Włoszech, gdzie ostatecznie osiadł i prowadzi studio projektowe w Rzymie. Oprócz prac o charakterze ściśle „corporate” (identyfikacje wizualne, packaging) dużo uwagi poświęca pielęgnowaniu tradycji polskiego plakatu, osiągając w tym zakresie sukcesy zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA