PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy rok, nowe wyzwania. Archicom na drodze zmian

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 lut 2018 15:33

Nowy rok, nowe wyzwania. Archicom na drodze zmian Browary Wrocławskie, inwestycja spółki Archicom

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego - udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.

REKLAMA

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na coraz lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Konsekwencją tego jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki - przyjaznej i zorientowanej na interakcje.

W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

- W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji - zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji – zaznacza Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom.

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Poza Wrocławiem, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

- Patrzymy w przyszłość, uważnie obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes Archicom.

Siła odświeżonego przekazu skoncentrowana została na fundamentalnym, architektonicznym charakterze marki, przy jednoczesnym zachowaniu cech obecnych trendów deweloperskich. Kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy. Akcent położono na współczesność, przy podkreśleniu stałych wartości biznesowych Archicomu – firmy kreującej przyjazne miejsca do życia i stawiającej na budowanie relacji z mieszkańcami.
Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy.

Grupa Archicom, obecna na rynku od ponad 30 lat, zrealizowała już ponad 150 obiektów, w tym budynki mieszkalne, hotele i biurowce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - RD BUD partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA