PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy wymiar lokalizacji, czyli centrum usług krok po kroku

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 wrz 2017 11:14

Nowy wymiar lokalizacji, czyli centrum usług krok po kroku fot. Shutterstock

Choć lokalizacja jest nadal jednym z kluczowych wyznaczników powodzenia każdego centrum usług dla biznesu, to jej znaczenie nabrało nowego wymiaru. Jakiego? Dowiemy się podczas VII edycji Property Forum w Warszawie, gdzie swoją premierę będzie miał przewodnik dla firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu.

REKLAMA

Podejmując decyzję o stworzeniu nowego centrum usług warto od razu zastanowić się nad możliwymi trudnościami przy pozyskiwaniu pracowników w danej lokalizacji. Wybór miejsca jest jedną z najważniejszych kwestii decydujących o powodzeniu inwestycji. Warto wziąć pod uwagę czy w okolicy funkcjonują firmy konkurencyjne, uczelnie wyższe, kształcące na potrzebnych kierunkach oraz partnerzy zewnętrzni, mogący wesprzeć proces tworzenia struktur - uważają autorzy Przewodnika.

W zależności od rodzaju procesów, które będzie realizować nowe centrum usług, ważny może okazać się dostęp do kandydatów z większym doświadczeniem. W tym kontekście warto, aby w wybranej lokalizacji funkcjonowały już firmy o podobnym profilu, które mogą stanowić źródło doświadczonych kandydatów. Obecność firm konkurencyjnych może być silnym atutem.

Warto podkreślić, że obecnie wiele mniejszych ośrodków dynamicznie rozszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej konkurencyjnymi lokalizacjami, zapewniającymi świetną infrastrukturę i dostęp do wykwalifikowanej kadry. Dla nowych inwestycji to możliwość oszczędności – zarówno w zakresie wynagrodzeń, jak i kosztów wynajmu powierzchni.

Znaczenie lokalizacji nabrało nowego wymiaru, rozpatrywanego nie tylko w kontekście odległości od centrum miasta, ale przede wszystkim dostępu do transportu publicznego i ważnych węzłów komunikacyjnych. Co jeszcze należy uwzględnić w procesie tworzenia nowego centrum usług dla biznesu i z jakimi innymi aspektami musi zmierzyć się inwestor - dowiemy się podczas Property Forum w Warszawie, gdzie swoją premierę będzie miał przewodnik stworzony specjalnie z myślą o firmach z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Jego autorami są: Cushman & Wakefield, i Hays.

W przewodniku znalazły się najlepsze znane praktyki rynkowe w zakresie przygotowywania i tworzenia nowych centrów usług, wyboru odpowiedniej lokalizacji, "employer-brandingu", retencji pracowników, a także aktualne trendy na rynku biurowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.