PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy wymiar lokalizacji, czyli centrum usług krok po kroku

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 wrz 2017 11:14

Nowy wymiar lokalizacji, czyli centrum usług krok po kroku fot. Shutterstock

Choć lokalizacja jest nadal jednym z kluczowych wyznaczników powodzenia każdego centrum usług dla biznesu, to jej znaczenie nabrało nowego wymiaru. Jakiego? Dowiemy się podczas VII edycji Property Forum w Warszawie, gdzie swoją premierę będzie miał przewodnik dla firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu.

REKLAMA

Podejmując decyzję o stworzeniu nowego centrum usług warto od razu zastanowić się nad możliwymi trudnościami przy pozyskiwaniu pracowników w danej lokalizacji. Wybór miejsca jest jedną z najważniejszych kwestii decydujących o powodzeniu inwestycji. Warto wziąć pod uwagę czy w okolicy funkcjonują firmy konkurencyjne, uczelnie wyższe, kształcące na potrzebnych kierunkach oraz partnerzy zewnętrzni, mogący wesprzeć proces tworzenia struktur - uważają autorzy Przewodnika.

W zależności od rodzaju procesów, które będzie realizować nowe centrum usług, ważny może okazać się dostęp do kandydatów z większym doświadczeniem. W tym kontekście warto, aby w wybranej lokalizacji funkcjonowały już firmy o podobnym profilu, które mogą stanowić źródło doświadczonych kandydatów. Obecność firm konkurencyjnych może być silnym atutem.

Warto podkreślić, że obecnie wiele mniejszych ośrodków dynamicznie rozszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej konkurencyjnymi lokalizacjami, zapewniającymi świetną infrastrukturę i dostęp do wykwalifikowanej kadry. Dla nowych inwestycji to możliwość oszczędności – zarówno w zakresie wynagrodzeń, jak i kosztów wynajmu powierzchni.

Znaczenie lokalizacji nabrało nowego wymiaru, rozpatrywanego nie tylko w kontekście odległości od centrum miasta, ale przede wszystkim dostępu do transportu publicznego i ważnych węzłów komunikacyjnych. Co jeszcze należy uwzględnić w procesie tworzenia nowego centrum usług dla biznesu i z jakimi innymi aspektami musi zmierzyć się inwestor - dowiemy się podczas Property Forum w Warszawie, gdzie swoją premierę będzie miał przewodnik stworzony specjalnie z myślą o firmach z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Jego autorami są: Cushman & Wakefield, i Hays.

W przewodniku znalazły się najlepsze znane praktyki rynkowe w zakresie przygotowywania i tworzenia nowych centrów usług, wyboru odpowiedniej lokalizacji, "employer-brandingu", retencji pracowników, a także aktualne trendy na rynku biurowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA