PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Open space i rewitalizacja - oto główne cele Orange

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 wrz 2017 15:57

Open space i rewitalizacja - oto główne cele Orange Piotr Muszyński, wiceprezes Orange ds. strategii i komunikacji

- Adaptacja budynków postindustrialnych zarówno na cele mieszkaniowe, w tym na budowę loftów, jak i na cele gospodarcze, jest jedną z najciekawszych dziedzin związanych nie tylko z rewitalizacją budynków, ale i z rewitalizacją miast - uważa Piotr Muszyński, wiceprezes ds. strategii i transformacji Orange.

REKLAMA

Pojęcie rewitalizacji stanowi dla Orange pewną wytyczną w momencie szukania kupców na własne nieruchomości.

- Nasza oferta kierowana jest do odważnych inwestorów, którzy będą potrafili korzystać z nieruchomości zgodnie z jej duchem i historią. Do inwestorów, którzy zmierzą się z rewitalizacją i nadaniem nowego znaczenia danemu obiektowi - mówił Piotr Muszyński podczas konferencji "Drugie Życie Budynków".

Jako przykład Piotr Muszyński podaje budynek przy ulicy Nowogrodzkiej w Warszawie, który wyznaczył pewien trend. - Kiedyś technologia, która zajmowała 2 tys. mkw. powierzchni, dziś wymaga 100 mkw. W związku z tym musimy zrestrukturyzować portfolio budynków i wprowadzić na rynek obiekty, który nam już są niepotrzebne, aby inne podmioty mogły je z sukcesem zrewitalizować.

W większych miastach Polski Orange dysponuje ponad 300 budynkami, które - jak określa wiceprezes ds. strategii i komunikacji - mogą nadać sens substancji miejskiej oraz być obiektem kulturotwórczym.

Jako kolejny punkt własnych działań Orange wskazuje zmianę modelu organizowania przestrzeni pracy. - Kiedyś tradycyjny model środowiska pracy złożony z dziesiątek korytarzy i pokojów, dziś przechodzi do lamusa. Zależy nam na optymalizacji przestrzeni miejsca pracy. W naszym miasteczku Orange oparliśmy środowisko pracy na otwartej przestrzeni biurowej, tzw. open space, który tworzy bardzo przyjazne, nowoczesne miejsce do pracy i wyznacza też standard naszych dalszych poszukiwań - mówił Muszyński.

Tylko w pierwszej połowie 2017 firma Orange Polska sprzedała 117 obiektów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA