PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Open space i rewitalizacja - oto główne cele Orange

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 wrz 2017 15:57

Open space i rewitalizacja - oto główne cele Orange Piotr Muszyński, wiceprezes Orange ds. strategii i komunikacji

- Adaptacja budynków postindustrialnych zarówno na cele mieszkaniowe, w tym na budowę loftów, jak i na cele gospodarcze, jest jedną z najciekawszych dziedzin związanych nie tylko z rewitalizacją budynków, ale i z rewitalizacją miast - uważa Piotr Muszyński, wiceprezes ds. strategii i transformacji Orange.

REKLAMA

Pojęcie rewitalizacji stanowi dla Orange pewną wytyczną w momencie szukania kupców na własne nieruchomości.

- Nasza oferta kierowana jest do odważnych inwestorów, którzy będą potrafili korzystać z nieruchomości zgodnie z jej duchem i historią. Do inwestorów, którzy zmierzą się z rewitalizacją i nadaniem nowego znaczenia danemu obiektowi - mówił Piotr Muszyński podczas konferencji "Drugie Życie Budynków".

Jako przykład Piotr Muszyński podaje budynek przy ulicy Nowogrodzkiej w Warszawie, który wyznaczył pewien trend. - Kiedyś technologia, która zajmowała 2 tys. mkw. powierzchni, dziś wymaga 100 mkw. W związku z tym musimy zrestrukturyzować portfolio budynków i wprowadzić na rynek obiekty, który nam już są niepotrzebne, aby inne podmioty mogły je z sukcesem zrewitalizować.

W większych miastach Polski Orange dysponuje ponad 300 budynkami, które - jak określa wiceprezes ds. strategii i komunikacji - mogą nadać sens substancji miejskiej oraz być obiektem kulturotwórczym.

Jako kolejny punkt własnych działań Orange wskazuje zmianę modelu organizowania przestrzeni pracy. - Kiedyś tradycyjny model środowiska pracy złożony z dziesiątek korytarzy i pokojów, dziś przechodzi do lamusa. Zależy nam na optymalizacji przestrzeni miejsca pracy. W naszym miasteczku Orange oparliśmy środowisko pracy na otwartej przestrzeni biurowej, tzw. open space, który tworzy bardzo przyjazne, nowoczesne miejsce do pracy i wyznacza też standard naszych dalszych poszukiwań - mówił Muszyński.

Tylko w pierwszej połowie 2017 firma Orange Polska sprzedała 117 obiektów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sąsiad zza biurka 2018-03-23 13:27:55
    OPL ma 20 milionów długów - realizacja światłowodu o którym decydują handlowcy, a nie inżynierowie nie mógł doprowadzić do niczego innego. I teraz szuka się kasy sprzedając swoje a najmując to, co jest najtańsze.

    #bezcukru
  • pracownik. 2018-03-23 13:23:42
    i wszystko dla dobra pracowników.... ludzie są załamani i zirytowani.
    Nie znam osoby która byłaby zadowolona z nowych lokalizacji.
    Nawet nie ma się już swojego własnego biurka, a sprzęt trzeba chować po szafkach na koniec dnia....

    Powiedzcie jaka jest prawda,

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA