PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Open space w nowoczesnym biurze

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2016 10:03

Open space w nowoczesnym biurze Grójecka Offices

Open space umożliwia dopasowanie biura do kultury organizacji i jego efektywne wykorzystanie. O zaletach tego typu aranżacji przestrzeni mówi Monika Rogucka, Leasing Manager w OKRE Development.

REKLAMA

Bezsprzeczne zalety tego sposobu aranżacji przestrzeni to usprawniona komunikacja w firmie, możliwość wykorzystania biura w zależności od prowadzonych projektów oraz większa efektywność kosztowa, a to tylko najważniejsze z zalet „otwartej przestrzeni biurowej”.

- W przypadku układu gabinetowego koszty aranżacji są zwielokrotnione również z tego tytułu, że dla każdego z pomieszczeń przygotowywane są osobne instalacje takie jak klimatyzacja. Typowe czynniki wpływające na zmniejszenie komfortu użytkowania otwartych przestrzeni, jak hałas, ograniczona prywatność, czy zmniejszona możliwość dopasowania oświetlenia, temperatury, czy wilgotności powietrza do indywidualnych potrzeb danych osób mogą być zredukowane do minimum poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych, które w wysokiej jakości biurowych budynkach klasy A, jak np. warszawskich biurowcach Grójecka Offices, czy GreenWings Offices są już często standardem – dodaje Monika Rogucka.    

Już sama aranżacja przestrzeni z uwzględnieniem wydzielenia tzw. makro obszarów: Communication, Concentration, Collaboration, stwarza lepsze warunki do komunikacji, koncentracji i współpracy między pracownikami. - Wydzielenie stref wpływa na poprawę efektywności pracy grupowej, a także 10 proc. wzrost produktywności indywidualnej. Współcześnie systemy meblowe stwarzają nam praktycznie nieograniczone możliwości dostosowania przestrzeni typu open space do indywidualnych potrzeb każdej organizacji. Stanowiska pracy oddzielone panelami akustycznymi, systemy siedzisk modułowych, szklane ściany działowe, specjalne tzw. „biurowe budki telefoniczne”, czy także specjalistyczne sufity i wykładziny z podkładem akustycznym – niwelują potencjalne niedoskonałości „otwartych biur” oraz wpływają na komfort pracy ich użytkowników – mówi Marek Ozimek, Menadżer Regionu, Nowy Styl Group.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA