Outsourcing? To dopiero początek!


Outsourcing usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi nie jest nowością. Rozwój technologiczny sprawia jednak, że dziś branża wypływa na nieznane wody. Cel tej drogi jest jasny - jakość oferty - tłumaczy Wojciech Ciołek, dyrektor Innowacji Produktowej Grupy Impel.
W dłuższej perspektywie czasu, z punktu widzenia klienta, oddanie dostawcy możliwie dużego obszaru pobocznej działalności organizacji jest narzędziem do realizacji celu własnego. Dzięki koncentracji na własnym core’owym biznesie klient skupia się na realizacji założonych celów w zakresie m.in. wzrostu marży, zwiększenia udziałów w rynku czy rozwoju w konkretnej dziedzinie. Rzecz jasna dostawca powinien być niezawodny, co oznacza, że klient musi mieć gwarancję, że może polegać na dostawcy w szerokim rozumieniu tego słowa. Wydzielając kolejne obszary swojego biznesu w outsourcing, klient jest zmuszony obdarzyć dostawcę ogromnym zaufaniem. Rola dostawcy przekształca się w rolę partnera. Literatura i praktyka opisuje taki model współpracy jako Vested Outsourcing Model. W tym przypadku gwarancja niezawodności i zaufanie są wspólną domeną równoprawnych partnerów, podobnie jak korzyści ekonomiczne i biznesowe możliwe do osiągnięcia. To bardzo dojrzały model współpracy biznesowej wymagający wzajemnego szacunku, transparentności, zaangażowania, elastyczności, dobrej komunikacji i wspomnianego zaufania.
Perspektywa dostawcy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (6)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0