Piotr Niemiec, Gastromall: Boom na Kraków nie mija


81 restauracji pod marką Olimp, pięć lokali brandu Deli Sandwich oraz cztery restauracje Like Thai z kuchnią azjatycką – to bilans portfolio firmy Gastromall Group. W Krakowie działa centrala firmy. - Nadchodzący rok już od stycznia będzie obfitował licznymi otwarciami – mówi Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall, prelegent Property Forum Kraków, które odbędzie się 19 listopada w hotelu Sheraton Grand Krakow.
W samym Krakowie firma posiada 25 restauracji Olimp, w tym 13 w centrach biurowych.
- Boom na Kraków nie mija, miasto jest liderem sektora usług dla biznesu – uważa Piotr Niemiec. - Nasze restauracje karmią codziennie kilkanaście tysięcy osób. Specjalnie dla pracowników biurowych wypracowaliśmy ofertę wzbogaconą o liczne dania wegetariańskie, wegańskie lub fit, regularnie organizowane dni tematyczne i livecookingi.
Dowiedz się więcej na temat Property Forum Kraków i zarejestruj się na wydarzeniu
Jak zapewnia szef Grupy Gastromall, firma do każdej realizacji zawsze podchodzi indywidualnie. - Każdy segment sprzedaje gotowy produkt pod nazwą: „restauracja Olimp”, zaprojektowany na potrzeby swojej grupy docelowej – mówi. - Jesteśmy elastyczni wobec oczekiwań najemców, dodam, że są to klienci bardzo wymagający – każda oferta szyta jest indywidualnie.
Większość restauracji to punkty franczyzowe. - Nasza działalność objęła już wszystkie większe miasta w Polsce i większość województw. Z sukcesem działamy w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i w Trójmieście – wylicza Piotr Niemiec. W Krakowie działa centrala. - Stąd zarządzamy całą, rozległą siecią. Receptą na utrzymanie w ryzach tak dużej działalności jest dobry system zarządzania, kontroli i audytów - mówi szef firmy Gastromall.
Nie tylko galerie przechodzą zmiany
Firma z sukcesem działa również w centrach handlowych. Przedsiębiorca zwraca uwagę na dynamikę, z jaką centra handlowe dopasowują ofertę do klienta i jak wiele z nich przeszło remonty i lifting a czasem rebranding. - Rozszerzona funkcja galerii handlowej - skłaniająca się w stronę dominującej oferty rozrywkowej i usługowej - zmusza i nas do ciągłych zmian: udoskonalania menu, unowocześniania wizerunku. Podjęliśmy się tego wyzwania i sukcesywnie odświeżamy nasze lokalizacje „galeryjne”. Przykładem może być Olimp w CH Bonarka – mówi Piotr Niemiec.
W planach – jak zapowiada – jest, m.in. udoskonalanie obecnie działających marek i prace nad nowymi konceptami. - Z uwagą śledzimy gorące trendy: weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofię zero waste, autentyczność i naturalność w gastronomii, jak najmniejsze przetwarzanie produktów, nurt eco – w tym plany eliminacji plastiku i styropianu – mówi Piotr Niemiec.
Oprócz zmian w działających już restauracjach, Grupa Gastromall planuje również nowe inwestycje. - Na pewno nie zwolnimy tempa naszego rozwoju. W listopadzie otwarte zostaną lokale w galeriach: Nowa Stacja w Pruszkowie, Pomorskiej w Bydgoszczy; w grudniu w galeriach Hosso w Świebodzinie i Platan w Zabrzu – wylicza szef firmy. - Nadchodzący rok już od stycznia będzie obfitował licznymi otwarciami w wielu miastach w całym kraju. Chcemy rozwijać się również w mniejszych ośrodkach, gwarantem tego są starannie dobrani współpracownicy – nasi franczyzobiorcy.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.