PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Places + Spaces: praktyczna wiedza w obszarze marketingu miejsc i nieruchomości

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 12 kwi 2018 15:02

Places + Spaces: praktyczna wiedza w obszarze marketingu miejsc i nieruchomości fot. mat. pras.

Rywalizacja miast i budynków, które mają ambicje stać się ich współczesnymi ikonami, nabiera tempa. Lokalne władze oraz uczestnicy rynku nieruchomości coraz częściej łączą siły w staraniach o pieniądze inwestorów i życzliwość mieszkańców. Czy można pogodzić te dwa czynniki? Jak budować wizerunek miast i budynków tak, aby korzyści z nich czerpały też lokalne społeczności? 17 kwietnia w Warszawie odbędzie się druga część wydarzenia PLACES + SPACES zainicjowanego przez polski oddział Urban Land Institute – międzynarodowej organizacji promującej odpowiedzialne planowanie i rozwój miast. Tym razem, jego bohaterami będą eksperci łączący praktyczną wiedzę w obszarze marketingu miejsc i nieruchomości.

REKLAMA

Podczas drugiego spotkania Places + Spaces swoimi doświadczeniami podzieli się m.in. Philip Redding, prezes Wordsearch, czołowej międzynarodowej agencji kreatywnej specjalizującej się w obsłudze klientów z sektora nieruchomości i architektury. To firma, która stworzyła branding m.in. takich miejsc jak wieżowiec One World Trade Centre w Nowym Jorku czy ikonicznych londyńskich inwestycji The Shard oraz Battersea Power Station.

Z kolei Lex Brans, director Task Force Housing & Real Estate Marketing, Amsterdam Metropolitan Area, przybliży uczestnikom drogę jaką przebyła holenderska stolica, postrzegana dzisiaj jako jedna z najbardziej zrównoważonych i innowacyjnych lokalizacji dla biznesu.

W rolę moderatora Places + Spaces tym razem wcieli się Pia de Malherbe – doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu, która realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak British Airways, Harrods Hotels czy Pocket London. W poprowadzonej przez nią dyskusji wezmą udział: Adam Pustelnik, dyrektor biura obsługi inwestora i współpracy z zagranicą w urzędzie miasta Łodzi, Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce oraz Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment.

- Pełna sala podczas pierwszego spotkania Places + Spaces dowiodła ogromnego zapotrzebowania na wydarzenia tego typu w Polsce. Organizując je, mamy ambicję stworzyć platformę wymiany wiedzy pomiędzy osobami, których decyzje mają wpływ na to, w jakich miastach żyjemy. Jestem przekonany, że eksperci zaproszeni przez nas na drugie wydarzenie zainspirują uczestników do świeżego spojrzenia na marketing miejsc i nieruchomości. To fascynująca dziedzina, w której można też wykorzystać innowacje oraz  doświadczenia z innych sektorów gospodarki – mówi John Banka, przewodniczący Urban Land Institute w Polsce.

Urban Land Institute (ULI) to międzynarodowa organizacja non-profit, prowadząca działania w zakresie badań i edukacji. Jej misją jest wytyczanie odpowiedzialnych sposobów planowania i rozwoju miast, sprzyjających tworzeniu i umacnianiu lokalnych społeczności. ULI zostało założone w Stanach Zjednoczonych w 1936 roku. Obecnie działa w 82 krajach, w których zrzesza blisko 40 tysięcy członków – specjalistów w obszarach takich jak nieruchomości, urbanistyka i architektura. W Europie ULI jest obecne od początku lat 90-tych XX wieku – skupia ponad 2,6 tysiąca osób z 27 krajów, w tym Niemiec, Francji, Holandii, Polski i Turcji.

Cykl Places + Spaces objęty jest honorowym patronatem prezydenta miasta stołecznego Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.