PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Polski start-up z kontraktem na obsługę pięciu biurowców Holdingu Cavatina

Polski start-up z kontraktem na obsługę pięciu biurowców Holdingu Cavatina
mat. pras. Cavatina
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2019 10:48

Zonifero, czyli start-up wywodzący się z grupy TenderHut, podpisał kontrakt na obsługę 5 biurowców Holdingu Cavatina SA. W ramach porozumienia firma dostarczy kompleksową aplikację do zarządzania powierzchnią biurową, wspierającą zarówno administratorów budynku, jak i najemców. Podpisana pięcioletnia umowa stanowi początek europejskiej ekspansji start-upu, który przygotowuje się do debiutu na szwedzkiej giełdzie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2019 10:48

Dedykowana aplikacja przygotowana na potrzeby Cavatina Holding wpisuje się w światowy trend integrujący biuro, jako budynek z jego funkcją, czyli miejscem pracy. PropTech to obecnie bardzo silnie rozwijający się obszar na światowej mapie start-upów – co ważne aplikacja Cavatina Integral to system otwarty, współgrający z bazową aplikacją Zonifero. – Cieszy nas zaufanie, jakim obdarzyła nas Cavatina, podpisując z nami umowę na 5 lat. Nasze rozwiązanie jest nie tylko innowacyjne, ale i gotowe do wdrożenia w każdym, większym lub mniejszym, budynku. Dzięki kontraktowi z Cavatina możemy powalczyć o kolejnych międzynarodowych inwestorów i rozpocząć proces, który doprowadzi Zonifero do debiutu na szwedzkiej giełdzie – tłumaczy Robert Strzelecki, CEO Grupy TenderHut odpowiadający za rozwój Zonifero.

Wysoka ocena ekspertów

Sam start-up przykuł uwagę ekspertów z PwC. – Zonifero znalazło się w gronie akcelerowanych przez nas start-upów w toczącej się obecnie trzeciej edycji programu PwC Startup Collider. Wszyscy jesteśmy świadkami i uczestnikami rewolucji digitalowej, zmieniamy nie tylko sposób komunikacji, ale również sposób, w jaki pracujemy, co dostrzegli specjaliści Zonifero. Proponowane przez nich rozwiązanie to pierwszy krok w przeniesieniu zarządzania przestrzenią firmy do smartfonów. Cieszymy się, że dzięki udziałowi firmy w programie Startup Collider będziemy mogli uczestniczyć w jej rozwoju – tłumaczy Jolanta Kokosińska, partner w PwC.

Unikalne wdrożenie

Intensywny rozwój rynku nieruchomości biurowych i zmieniające się oczekiwania najemców zaowocowały decyzją o wdrożeniu kompleksowego oraz nowoczesnego systemu zarządzania kluczowymi obiektami biurowymi Cavatina Holding. Warszawski biurowiec Chmielna 89, wrocławski Carbon Tower oraz planowany w Katowicach kompleks biurowy Global Office Park to pierwsze inwestycje, w których będzie wdrażane rozwiązanie. – Budynki Cavatina, jako jedne z pierwszych w Polsce, już wkrótce staną się w pełni inteligentne, a wszystko dzięki specjalistom z firmy Zonifero. To oni stoją za aplikacją „Integral”, która sprawi, że praca w naszych biurowcach będzie o wiele prostsza i bardziej intuicyjna. „Integral” powstał z myślą o komforcie przyszłych najemców i ich pracowników – przyznaje Łukasz Zarębski, Head of Marketing z Cavatina Holding. Jak ważną rolę odgrywa nowoczesne biuro doskonale rozumieją eksperci z firmy doradczej Knight Frank, którzy z pierwszej ręki znają potrzeby i oczekiwania najemców. – Mariaż branży deweloperskiej z innowacyjnymi rozwiązaniami staje się znakiem naszych czasów. W pełni zintegrowane z otoczeniem aplikacje mobilne to już teraźniejszość, która z filmami sci-fi ma niewiele wspólnego – mówi Karol Grejbus, dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy z Knight Frank.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.15.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.