PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie centrum usługowe poszerza działalność

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 kwi 2016 11:57

Polskie centrum usługowe poszerza działalność Voice Contact Center

Do grona klientów Voice Contact Center, specjalizującego się w wielokanałowej obsłudze klientów, dołączyła firma Circle K Polska, prowadząca sieć stacji paliw pod marką Statoil.

REKLAMA

W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za obsługę telefonicznego i internetowego kanału kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz uczestników programu lojalnościowego Statoil Extra.

Biuro Obsługi Klientów Statoil, obsługiwane przez Voice Contact Center, działa w trybie 24/7. Konsultanci odpowiadają za obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji e-mailowej oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Współpraca obejmuje także działania z zakresu back office, m.in. wysyłkę korespondencji do klientów, wystawianie faktur, realizację przelewów pieniężnych i skanowanie dokumentów.

- Centralizacja działań w obszarze BOK ułatwia zarządzanie tym procesem. Dzięki temu możemy skoncentrować się na zapewnieniu naszym klientom najwyższego standardu obsługi i szybkiego dostępu do informacji – powiedziała Paulina Kowalska, kierownik Biura Obsługi Klienta Circle K Polska.

Podczas obsługi klientów sieci stacji Statoil konsultanci Voice Contact Center ściśle współpracują z działem IT klienta. Wszystkie osoby zaangażowanie w projekt przeszły szereg specjalistycznych szkoleń.

- W projektach z zakresu obsługi klienta elastycznie dostosowujemy się do specyfiki branży, w której działają nasi zleceniodawcy. Oprócz klasycznych działań contact center oferujemy wartość dodaną w postaci obsługi procesów towarzyszących usłudze – mówi Ewa Depta, dyrektor sprzedaży Voice Contact Center.

Voice Contact Center posiada trzy centra operacyjne w Warszawie, Łodzi i Lublinie, wyposażone w 550 profesjonalnych stanowisk contact center. Spółka obsługuje projekty z zakresu obsługi klienta m.in. dla firm z sektora ubezpieczeniowego, medycznego, motoryzacyjnego i e-commerce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA