PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie centrum usługowe poszerza działalność

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 kwi 2016 11:57

Polskie centrum usługowe poszerza działalność Voice Contact Center

Do grona klientów Voice Contact Center, specjalizującego się w wielokanałowej obsłudze klientów, dołączyła firma Circle K Polska, prowadząca sieć stacji paliw pod marką Statoil.

REKLAMA

W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za obsługę telefonicznego i internetowego kanału kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz uczestników programu lojalnościowego Statoil Extra.

Biuro Obsługi Klientów Statoil, obsługiwane przez Voice Contact Center, działa w trybie 24/7. Konsultanci odpowiadają za obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji e-mailowej oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Współpraca obejmuje także działania z zakresu back office, m.in. wysyłkę korespondencji do klientów, wystawianie faktur, realizację przelewów pieniężnych i skanowanie dokumentów.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Solutions Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA