PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Pomorze Zachodnie - biznes w dobrym położeniu?

Pomorze Zachodnie - biznes w dobrym położeniu?
Fot. pixabay
  • Autor: PAP
  • Dodano: 07 sie 2018 15:39

Ruszyła kampania "Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu". Konkurs dla przedsiębiorców, w którym o nagrodzie będą decydować mieszkańcy, a także akcje reklamowe promujące Pomorze Zachodnie jako region sprzyjający biznesowi – to główne elementy projektu.

Pomorza Zachodniego jako regionu "o unikalnych walorach" dla przedsiębiorców, "innowacyjnego, wspierającego nowe technologie" i atrakcyjnego także dla potencjalnych inwestorów to - jak podali organizatorzy - główny cel kampanii.

Najważniejszym elementem przedsięwzięcia jest konkurs "Twój biznes pod banderą sukcesu". Ma wyłonić podmioty gospodarcze z województwa, których działania, produkty czy usługi są najbardziej kreatywne i oryginalne.

"Chcemy zarażać sukcesem. Głęboko wierzę w to, że dzięki temu, iż będziemy pokazywali firmy, które mają sukces, które mają wielki potencjał biznesowy, które są bardzo kreatywne, będziemy zarażali innych" - powiedział we wtorek w Szczecinie marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.

W konkursie mogą wziąć udział właściciele mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W październiku wybranych zostanie 30 laureatów, z którymi nakręcone będą spoty reklamowe. Możliwa jest też nominacja przedsiębiorcy do konkursu.

Trzech zwycięzców wybierze kapituła konkursu złożona z lokalnych przedsiębiorców, a trzech - mieszkańcy regionu. Na stronie internetowej kampanii, biznes.wzp.pl, uruchomiona zostanie gra "w konwencji giełdy". Jak wyjaśnili organizatorzy, uczestnicy głosowania otrzymają pulę wirtualnej waluty, którą będą mogli zainwestować w wirtualne akcje firm, które wybiorą.

Konkurs zakończy gala finałowa 11 grudnia br. Sześciu zwycięzców otrzyma po 10 tys. zł "na profil działalności przedsiębiorstwa". Nagrody przewidziane są także dla głosujących oraz dla nominujących.

Podczas kampanii prowadzone będą działania reklamowe, głównie w internecie. W serwisach i na portalach będą emitowane filmy promujące laureatów i zwycięzców konkursu.

"Postawiliśmy tym razem nie na tradycyjne media, nie na telewizję, a na nowoczesne technologie - przede wszystkim na internet" - wyjaśnił Olgierd Geblewicz.

Kampania realizowana jest w ramach RPO, przeznaczono na nią 5 mln 330 tys. zł. W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja konkursu, skierowana do startupów, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.63.218
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.