PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pomysł na biuro call center

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 lut 2017 13:10

Pomysł na biuro call center Jak cię widzą, tak cię piszą – biuro staje się obecnie elementem employer brandingu, pozwalając zainteresować potencjalnych pracowników firmą fot. Grupa Nowy Styl

Kiedy w latach 90. powstawały pierwsze rodzime firmy call center, powierzchnie biurowe nie oferowały obecnych możliwości, a świadomość efektywności przestrzeni biurowej była o wiele niższa niż obecnie.

REKLAMA

Rynek firm call center, oferujących najprostsze usługi, mocno ewoluował w kierunku specjalizacji i profesjonalizacji. Obecnie wykonuje się więcej różnorodnych aktywności i zadań niż początkowe 8 godzin na tzw. słuchawce. Za zmianą stylu pracy nastąpiły również zmiany w przestrzeni biurowej, która ma wspierać pracowników w ich codziennej pracy.

W ostatnich latach widoczny jest rozwój działalności call center w kierunku profesjonalnych contact center. Globalne firmy przenosząc ten rodzaj usług do Polski stworzyły nową jakość pracy, podnosząc standardy zarówno w kwestii wynagrodzeń, jak i przestrzeni biurowej. Będąc częścią stale rozwijającego się rynku BPO/SSC muszą zawalczyć o pracowników.

Profil pracownika

Przyjęło się, że w biurach call contact center pracują osoby, które zaczynają swoją karierę zawodową. Obecnie są to najczęściej pracownicy z pokolenia Y, którzy wymagają od swojego pracodawcy czegoś więcej, niż tylko satysfakcjonującej wypłaty. Przedstawiciele tego pokolenia, tzw. millennialsi, to osoby ambitne, zorientowane na osobiste osiągnięcia i samorozwój. Traktują zwykle pracę w call contact center jako pierwszy przystanek na drodze zawodowej. Dzięki uwielbianej przez nich technologii mają dostęp do światowych trendów i zagranicznych wzorców pracy.

Są mobilni i niezależni, co sprawia, że stosunkowo łatwo podejmują decyzję o zmianie pracy. To wszystko sprawia, że stają się wielkim wyzwaniem dla managerów, którzy zwykle są z innej generacji. Pozyskanie młodych ludzi do pracy i utrzymanie ich wewnątrz organizacji jest obecnie jednym z głównych problemów współczesnych firm z sektora BPO/SSC.

Rotacja pracowników

Największym problemem związanym z rotacją pracowników w centrach obsługi klienta jest wypływanie wiedzy z organizacji. Ambitny pracownik, jeśli nie dostanie szansy rozwoju wewnątrz firmy, będzie szukał jej na rynku. Zdobyte przez niego doświadczenie nie będzie mogło przynieść firmie wartości dodanej, którą mógłby kreować rozwijając się nadal w jej strukturach. Szansą na zatrzymanie go jest umiejętne zarządzanie talentami oraz oferowanie pakietu benefitów, które podniosą jego satysfakcję z pracy. Karta sportowa czy prywatna opieka zdrowotna stają się standardem. Niestety standardem już niewystarczającym. Dodatkowe benefity, takie jak efektywne i dobrze zaprojektowane biuro może realnie wpłynąć na jego zadowolenie z pracy.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.