PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pracownik na piedestale, czyli biuro XXI wieku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 06 cze 2016 12:09

Pracownik na piedestale, czyli biuro XXI wieku fot. Warsaw Trade Tower

Przemiany na rynku pracy oraz rozwój nowoczesnych technologii zdeterminowały sytuację na rynku biurowym. O tym, jak przyciągnąć najemcę, opowiada Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w firmie Heitman,

REKLAMA

Przez długi czas najważniejszym kryterium wyboru biura była cena. Niemniej zachodzące na rynku pracy zmiany sprawiły, że dziś równie istotny jest komfort pracowników. Składa się na niego wiele aspektów, z których można wyłonić dwie główne kategorie – wewnętrzne i zewnętrzne.

Ta pierwsza dotyczy samego budynku i są nim m. in. doświetlenie światłem dziennym, wydajny system klimatyzacji i wentylacji wyposażony w nawilżacze powietrza, dobrej jakości materiały wykończeniowe, nowoczesny układ i wystrój biura – w tym wydzielenie stref na pracę i odpoczynek. W przypadku aspektów zewnętrznych najważniejsza jest lokalizacja – usytuowanie budynku względem węzłów komunikacyjnych, dostępności transportu publicznego, miejsc parkingowych (zarówno dla samochodów, jak i rowerów). 

Najemcy cenią sobie również ofertę usług zlokalizowanych w biurowcu oraz w jego otoczeniu, pozwalających oszczędzać czas przy realizowaniu codziennych spraw. 

Powyższe elementy mają nie tylko zapewnić dobre warunki pracy, ale dodatkowo pełnią funkcję „prewencyjną”, korzystnie wpływając na ogólny stan zdrowia pracowników. Jest to o tyle istotne, że według danych ZUS pochodzących z corocznego zestawienia absencji chorobowych ubezpieczonych, w pierwszym półroczu 2015 r. Polacy spędzili na zwolnieniach lekarskich prawie 115 tys. dni, co kosztowało gospodarkę kilka miliardów złotych.

- Wychodząc temu zjawisku naprzeciw, zarządcy i właściciele Warsaw Trade Tower w ramach przeprowadzonego ostatnio procesu modernizacji i rebrandingu zainwestowali w nowoczesne, estetyczne i funkcjonalne rozwiązania, podchodząc do samopoczucia pracowników w sposób niejako holistyczny - komentuje Izabela Kapil.

W efekcie, w zmodernizowanym WTT pojawiły się nowe przestrzenie dedykowane wypoczynkowi, aktywności fizycznej i możliwości wspólnego spożywania i przygotowywania posiłków. Zmiany te stały się osią nowej polityki obiektu, nazwanej employee well being.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA