PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Skanska chce być bardziej medialna

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 maj 2014 12:29

Skanska chce być bardziej medialna

Grupa Skanska, zajmująca się działalnością budowlaną i deweloperską wzmacnia swoją komunikację w Polsce, integrując działania PR poszczególnych spółek. Partnerem w tym procesie jest Linkleaders - jeden z krajowych liderów doradztwa i komunikacji dla firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu, nieruchomości oraz IT.

REKLAMA

Od maja 2014 r. agencja Linkleaders jest odpowiedzialna za kompleksową ogólnopolską komunikację całej Grupy Skanska w Polsce oraz prowadzenie biura prasowego poszczególnych spółek: Skanska Property Poland (dewelopera innowacyjnych zielonych budynków biurowych), Skanska Residential Development Poland (dewelopera mieszkaniowego) oraz, w zakresie kontaktów z mediami na poziomie krajowym - Skanska S.A. (wykonawcy projektów z zakresu budownictwa ogólnego, drogowo-mostowego, hydroinżynieryjnego i kolejowego). Regionalne biura prasowe Skanska S.A. będą pracować bez zmian, obsługiwane w dalszym ciągu przez wewnętrznych specjalistów firmy. Umowa obejmuje także obsługę profili społecznościowych LinkedIn i Twitter spółki Skanska Property Poland.

Grupie Skanska zależy na zintegrowanej, spójnej komunikacji i osiągnięciu korzyści z prowadzenia wspólnych działań. - Chcemy stać się jednym z głównych komentatorów rynku, który może dzielić się wiedzą opartą na globalnych 125-letnich doświadczeniach firmy, obecnej w wielu krajach i działającej we wszystkich obszarach budownictwa. Będziemy umacniać swoją rozpoznawalność lidera na rynku budowlanym i deweloperskim w Polsce. Równie mocno zależy nam jednak na przekazywaniu naszych wartości, zasad i informowaniu o działaniach edukacyjnych, jakie prowadzimy w związku z realizacją projektów. Chcemy pokazywać, że inwestycje mogą być bezpieczniejsze dla ludzi i mniej obciążające dla środowiska, branża może być etyczna, a myślenie firm bliższe człowiekowi, mówi Małgorzata Dobosz, menadżer zespołu ds. Komunikacji Skanska Polska.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - Vastint Poland Partner serwisu - Workplace

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA