PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Słodki smak biznesu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 sie 2017 10:40

Słodki smak biznesu

Arkadyjski, Praski, Mokotowski, Miejski z Podniebnej Pasieki oraz najmłodszy – myhive honey – takie m.in. markowe miody wyprodukowały warszawskie pszczoły, które mieszkają w ulach na biurowcach i galeriach handlowych. Dziś mają swoje święto – Dzień Pszczoły.

REKLAMA

W Pszczelarium, pracowni miodu w Porcie Mokotów, na półkach stoją zaetykietowane słoiczki z warszawskim miodem: Miód Śródmiejski pochodzi z pasieki firmy Profitravel, Arkadyjski z Galerii Arkadia, Praski od Galerii Wileńskiej, Mokotowski powstał na Galerii Mokotów oraz Miód Miejski z Podniebnej Pasieki biurowca Royal Wilanów. Najnowszą produkcją jest myhive honey – pierwszy dorobek pasieki na biurowcu Nimbus. Właśnie zakończyło się jego wirowanie i zlewany jest do słoiczków.

– Układa się we wstążeczkę. Nie cieknie jak woda, bo jest bardzo gęsty. Świadczy to o dobrej jakości. Ma piękny złoty kolor – cieszy się Kamil Baj, właściciel Pszczelarium, który dba o warszawskie pasieki.

Pszczelarz obsługuje ich 20, łącznie sto uli. Najciekawsze, bo najwyższe w Polsce, stoją na 27. piętrze Central Tower.

Smaki stołecznego biznesu ciekawsze od wiejskich

Zdaniem Kamila Baja w Warszawie pszczoły radzą sobie doskonale, ponieważ dają więcej miodu niż te latające na wsi. Poza tym przez 20 lat pracy nie spotkał się z tak niezwykłymi smakami.

– Co roku mnie zaskakują. Czasem trudno określić, na jakich roślinach pszczoły pracowały. W tym roku na przykład badania wykazały obecność nektaru z głogu i z wierzby. Taka mieszanka poza miastem się nie zdarza, podobnie jak akacjowo-kasztanowcowa – opowiada pszczelarz.

Dodaje, że są pewne różnice między dzielnicami. Wynikają one z tego, co w nich rośnie. Na przykład centrum przynosi niesamowitą mieszankę roślin łąkowych z kasztanowcem.

Pszczoła z misją społeczną biznesu

Wyprodukowany myhive honey jest lipowy. Zanim trafił do słoików, o pasiece napisała na przykład austriacka gazeta giełdowa. Pszczoły stały się sławne, ponieważ spółka Immofinanz zamontowała przy ulach kamerę i można obserwować pracę w ulu na Facebooku.

– Hodowla jest dla nas rodzajem społecznej odpowiedzialności biznesu, ale też elementem marketingu. Myśleliśmy o ulach jako o części dobrego PR-u zanim powstała nazwa naszej marki biurowej myhive, która oznacza „mój ul”. Ten zbieg okoliczności bardzo ładnie pasował do mojej strategii marketingowej – przyznaje Przemysław Wardęga, Senior PR & Marketing Manager spółki Immofinanz.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.