PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Słodki smak biznesu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 sie 2017 10:40

Słodki smak biznesu

Arkadyjski, Praski, Mokotowski, Miejski z Podniebnej Pasieki oraz najmłodszy – myhive honey – takie m.in. markowe miody wyprodukowały warszawskie pszczoły, które mieszkają w ulach na biurowcach i galeriach handlowych. Dziś mają swoje święto – Dzień Pszczoły.

REKLAMA

W Pszczelarium, pracowni miodu w Porcie Mokotów, na półkach stoją zaetykietowane słoiczki z warszawskim miodem: Miód Śródmiejski pochodzi z pasieki firmy Profitravel, Arkadyjski z Galerii Arkadia, Praski od Galerii Wileńskiej, Mokotowski powstał na Galerii Mokotów oraz Miód Miejski z Podniebnej Pasieki biurowca Royal Wilanów. Najnowszą produkcją jest myhive honey – pierwszy dorobek pasieki na biurowcu Nimbus. Właśnie zakończyło się jego wirowanie i zlewany jest do słoiczków.

– Układa się we wstążeczkę. Nie cieknie jak woda, bo jest bardzo gęsty. Świadczy to o dobrej jakości. Ma piękny złoty kolor – cieszy się Kamil Baj, właściciel Pszczelarium, który dba o warszawskie pasieki.

Pszczelarz obsługuje ich 20, łącznie sto uli. Najciekawsze, bo najwyższe w Polsce, stoją na 27. piętrze Central Tower.

Smaki stołecznego biznesu ciekawsze od wiejskich

Zdaniem Kamila Baja w Warszawie pszczoły radzą sobie doskonale, ponieważ dają więcej miodu niż te latające na wsi. Poza tym przez 20 lat pracy nie spotkał się z tak niezwykłymi smakami.

– Co roku mnie zaskakują. Czasem trudno określić, na jakich roślinach pszczoły pracowały. W tym roku na przykład badania wykazały obecność nektaru z głogu i z wierzby. Taka mieszanka poza miastem się nie zdarza, podobnie jak akacjowo-kasztanowcowa – opowiada pszczelarz.

Dodaje, że są pewne różnice między dzielnicami. Wynikają one z tego, co w nich rośnie. Na przykład centrum przynosi niesamowitą mieszankę roślin łąkowych z kasztanowcem.

Pszczoła z misją społeczną biznesu

Wyprodukowany myhive honey jest lipowy. Zanim trafił do słoików, o pasiece napisała na przykład austriacka gazeta giełdowa. Pszczoły stały się sławne, ponieważ spółka Immofinanz zamontowała przy ulach kamerę i można obserwować pracę w ulu na Facebooku.

– Hodowla jest dla nas rodzajem społecznej odpowiedzialności biznesu, ale też elementem marketingu. Myśleliśmy o ulach jako o części dobrego PR-u zanim powstała nazwa naszej marki biurowej myhive, która oznacza „mój ul”. Ten zbieg okoliczności bardzo ładnie pasował do mojej strategii marketingowej – przyznaje Przemysław Wardęga, Senior PR & Marketing Manager spółki Immofinanz.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Partner serwisu - CRESA Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Zinel

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA