PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Startuje InOffice czyli "biurowy GPS"

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 gru 2017 13:08

Startuje InOffice czyli "biurowy GPS" Fot. pixabay

Firma technologiczna Indoorway opracowała zestaw narzędzi służący do przyspieszenia procesu onboardingu nowych pracowników. Wprowadzony dziś na rynek InOffice to pierwsze rozwiązanie dla działów kadr wykorzystujące mikrolokalizację wewnątrz budynków. Działa jak “biurowy GPS”, jednocześnie oferując dodatkowe funkcje przydatne na starcie w nowej firmie.

REKLAMA

Statystyki są nieubłagane. Dzisiejsi 20- i 30-latkowie zmieniają miejsce zatrudnienia częściej niż jakiekolwiek dotąd pokolenie. Odpowiednia troska o szybkie i efektywne wdrożenie w nowe obowiązki może jednak sprawić, że millenialsi staną się lojalnymi pracownikami, którzy zwiążą się z przedsiębiorstwem na długie lata.

Proces adaptacyjny nowej generacji

Nowozatrudnieni dzięki aplikacji mobilnej oferowanej przez firmę zyskują dostęp do: interaktywnej mapy biura, która pomaga odnaleźć się w nowym miejscu, prowadzi do wyznaczonego celu i pozwala poznać osoby zarządzające przestrzenią; zakładki aktualności, w której działy HR mogą informować o nadchodzących spotkaniach, szkoleniach czy urodzinach kolegów; repozytorium dokumentów, czyli podręcznej bazy wiedzy o firmie: jej polityce, strukturze, pracownikach oraz przysługujących benefitach.

– InOffice pozwala zdigitalizować biuro i zaangażowanie pracowników w kulturę przedsiębiorstwa już od pierwszego dnia w nowej pracy. Cyfrowe pokolenie ceni sobie przyjazne użytkownikom rozwiązania mobilne, warto więc wykorzystać je w onboardingu. Nie potrzeba przy tym angażować działu IT czy zewnętrznych programistów. Indoorway dostarcza firmom gotową aplikację, która może być w prosty sposób dostosowana do ich wymagań – mówi Grzegorz Koblański, CEO Indoorway.

Cyfrowy onboarding przynosi korzyści

InOffice wdrożono w siedzibie Daftcode, gdzie nowy proces adaptacyjny, uwzględniający aplikację od Indoorway, podniósł poziom satysfakcji z onboardingu do 89 proc.

– W tym roku zatrudniliśmy w Daftcode blisko stu nowych pracowników. Są to osoby młode, z pokolenia Y, wychowane przez nowe technologie. Inteligentny system InOffice pozwala im samodzielnie znaleźć potrzebne informacje o firmie i przestrzeni, dzięki czemu już w pierwszych dniach nowej pracy czują się bardziej swobodnie. Rozpoczęciu nowej pracy często towarzyszy stres, jednak z firmową aplikacją w ręku nowi pracownicy łatwiej odnajdują się w biurze – mówi Aleksandra Borowska, HR team leader w Daftcode.

Dobrze zaprojektowany proces onboardingu pozwala pracownikowi płynnie przejść do produktywnego wykonywania swoich zadań, ale też szybciej poznać kulturę i wartości firmy. Badania KPMG wykazały, że zatrudnieni, którzy przeszli przez ustrukturyzowany proces wdrożenia, są w 58 proc. bardziej skłonni zostać w firmie na kolejne 3 lata. Większa retencja pracowników to oszczędność czasu rekruterów i pieniędzy pracodawcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.