PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Świąteczna atmosfera w biurowcach. Poznaj najnowsze trendy

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 gru 2016 08:11

Świąteczna atmosfera w biurowcach. Poznaj najnowsze trendy Astoria Premium Offices

Liczba budynków biurowych przystrojonych przez zewnętrzne dekoracje świąteczne spada w porównaniu z poprzednimi latami. Biurowce skupiają się na organizacji eventów i projektów charytatywnych - wynika z badań firmy doradczej Colliers International, która przyjrzała się w tym roku ciekawym projektom iluminacji oraz wybranym przykładom inicjatyw świątecznych realizowanych w największych polskich aglomeracjach. Zebrane dane opublikowano w raporcie pt.: „Święta w wielkim mieście.”

REKLAMA

Jak podaje Colliers International, funkcje dekoracyjne w okresie świątecznym pełnią obecnie ulice miejskie, biurowce natomiast skupiają się na organizacji projektów charytatywnych oraz wydarzeń umożliwiających wspólne spędzanie czasu przez najemców i mieszkańców – zgodnie z rozwijającym się trendem łączenia przestrzeni biurowej z przestrzenią miejską.

Jednym z przywoływanych przykładów jest trójmiejski projekt Olivia Business Centre w Gdańsku, który dba o świąteczną atmosferę wśród swoich najemców proponując rozbudowany grudniowy program wydarzeń. Charytatywny Kiermasz Świąteczny, Wielki Świąteczny Konkurs Ozdób wykonanych własnoręcznie, Wigilijne Rodzinne Spotkanie Rezydentów, konkurs na najzabawniejszy sweterek świąteczny czy chóralny koncert kolęd na patio - to tylko niektóre atrakcje na liście grudniowych inicjatyw.

Świąteczny Jarmark, ulokowany malowniczo nad jeziorem pomiędzy budynkami odbywa się w Platinium Business Park zlokalizowanym na Mokotowie. Z kolei w warszawskim budynku Astoria Premium Offices świąteczny targ był okazją do aktywizacji społecznej i pomocy innym poprzez wzięcie udziału w zbiórce charytatywnej na rzecz fundacji Omnibus, która wspiera uzdolnione dzieci z niezamożnych rodzin.

W biurze Colliers już od sześciu lat prowadzona jest zbiórka pieniędzy dla dzieci z Domu Dziecka w Równem. W akcję angażują się najemcy warszawskiego budynku Metropolitan oraz innych projektów biurowych zarządzanych przez Colliers International. Dla dzieci przygotowywane są wymarzone prezenty świąteczne według ich życzeń, a uzbierane fundusze przeznaczane są na zakup artykułów pierwszej potrzeby.

– Okres przedświąteczny to czas, w którym pracownicy chętnie angażują się w akcje charytatywne. Zarządcy i deweloperzy mogą wykorzystać ten fakt, aby zbudować wizerunek projektu w oczach najemców, klientów, czasem również lokalnych mieszkańców dzięki odpowiednio zaplanowanych wydarzeniom – mówi Dominika Jędrak, dyrektor działu Badań i Doradztwa w Colliers International.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.