PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Szereg kontraktów Octava Property Trust

Szereg kontraktów Octava Property Trust
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sty 2019 11:10

Octava Property Trust podpisała w czwartym kwartale 2018 roku umowy najmu na łącznie niemal 11,5 tys. mkw. Ponad 70 proc. zawartych kontraktów to umowy z nowymi najemcami.
Octava Property Trust aktualnie posiada w Polsce 18 nieruchomości komercyjnych, o łącznej powierzchni około 208 tys., z czego 139 tys. mkw. stanowi powierzchnia biurowa, zaś 69 tys. mkw.powierzchna handlowa. Ponad połowa obiektów znajduje się w Warszawie, a pozostałe w miastach regionalnych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sty 2019 11:10

– Przez ostatni kwartał 2018 roku sfinalizowaliśmy 19 umów najmu na łączną powierzchnię prawie 11,5 tys. mkw. Ponad 70 proc. zawartych kontraktów to nowe umowy najmu. Początkowo prawie pusty Renaissance Tower został wypełniony niemalże w ciągu kilku miesięcy, przykładem są ostatnio przeprowadzone transakcje. Niesłabnący popyt na dobrze zlokalizowane i utrzymane budynki powoduje dalsze zainteresowanie tego typu aktywami– mówi Wiktor Dąbrowski, dyrektor leasingu, Octava Property Trust.

Wśród 19 umów, które zostały podpisane w czwartym kwartale 2018 roku wyróżnić należy między innymi te dotyczące warszawskiego biurowca Renaissance Tower z nowymi najemcami, w tym z firmą Exorigo-Upos, wiodącym dostawcą rozwiązań IT,(ponad 3 100 mkw.), spółką Tramwaje Warszawskie (2 018 mkw.), agencją eventową endorfina events i agencją digitalową WebTalk (wspólnie ponad 903 mkw.), czy firmą audytorską Advantim (ponad 204 mkw.).

– Otwarcie nowego biura w Warszawie jest wynikiem kolejnego etapu rozwoju naszej firmy. Realizujemy coraz więcej projektów, co wiąże się z potrzebą zwiększania zatrudnienia wykwalifikowanych specjalistów. Planując utworzenie nowych miejsc pracy, potrzebujemy znacznie większej przestrzeni biurowej o wysokim standardzie i z doskonałą lokalizacją. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wynajem biura w Renaissance Tower. Stawiamy przede wszystkim na komfort pracy, a Renaissance Tower z całą pewnością nam to zapewni – mówi Monika Brajbisz-Masłowska, dyrektor ds. personalnych i administracji, Grupa Exorigo-Upos.

– Kolejnym najemcą, który znalazł w biurowcu Renaissance Tower nową siedzibę dla swojego biura jest firma Get It,jedna z największych w branży tłumaczeń dla biznesu,która to zajęła ponad 500 mkw. Kluczowa w wyborze budynku okazała się być bliskość metra oraz duża liczba miejsc parkingowych – komentuje Szymon Witkowski, Leasing Manager, Octava Property Trust.

Nowi najemcy pojawią się również w biurowcu Marynarska Tower oraz Marynarska Passage, m. in. firma Municipium (około 375 mkw.) czy firma graficzna FireArt (365 mkw.). W kompleksie usługowo-biurowym Wynalazek w Warszawie na powierzchni 259 mkw. otworzy się escape room.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.