PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Te trendy nieodwracalnie zmienią rynek nieruchomości

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 22 sty 2018 11:58

Te trendy nieodwracalnie zmienią rynek nieruchomości Tomasz Ogrodzki, Parnter SkyConcept

Już w tym roku na rynek trafią urządzenia, które mogą upowszechnić technologię 3D tak jak kiedyś pismo drukowane upowszechniła maszyna do pisania. Na rynku ma się pojawić HoloLamp Design – urządzenie, które bez potrzeby używania gogli będzie wyświetlać na stole budynki 3D, umożliwiając również potencjalnemu klientowi oglądanie nieruchomości pod różnymi kątami. Oglądający będzie mógł, gestykulując dłońmi, powiększać i pomniejszać obraz oraz zmieniać materiały w budynku, kolory ścian czy rozmieszczanie mebli. Korzystając z HoloLamp, zawartość 3D istnieje bezpośrednio w środowisku użytkownika likwidując wszelkie ograniczenia. Oto pięć trendów, które zmienią rynek nieruchomości.

REKLAMA

Nowe technologie rozwijają się tak szybko, że żadna branża nie może tego ignorować. Tym bardziej, że rozwój ten pociąga za sobą olbrzymie zmiany społeczne i gospodarcze. A jaknowe technologie zmienią rynek nieruchomości na przestrzeni kolejnych kilku lat?

Jeszcze kilka lat temu nikomu nie przyszłoby do głowy, że aplikacją mobilną będziemy otwierać drzwi w biurze czy ustawiać klimatyzację. Teraz to całkowicie normalne, a my jako użytkownicy technologii oczekujemy coraz więcej. Rewolucja w tym obszarze nie może ominąć także rynku nieruchomości.

Machine Learning

Przykładem używanego na co dzień systemu bazującego na algorytmach machine learning jest GPS, który nie tylko pokieruje nas w drodze, ale też każdego dnia zbiera o nas informacje. W oparciu między innymi o dane GPS coraz popularniejsza będzie stawać się technologia geofencing. To nic innego jak wirtualny obszar graniczny, który z powodzeniem wykorzystywać będą sklepy i centra handlowe. – Geofencing daje szczegółowe informacje o preferowanej trasie klienta i mapę jego nawykowej podróży po obiekcie handlowym i nie tylko. Spodziewamy się, że geofencing stanie się bardziej rozpowszechniony w ciągu najbliższych pięciu lat –  mówi Virginie de Baere, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami, JLL. Dlaczego? – Wystarczy spojrzeć na amerykańską markę American Eagle Outfitters, która wykorzystała geofencing do zwiększenia zarówno ruchu, jak i przychodów w swoich sklepach outletowych. Firma zrobiła to poprzez identyfikację osób, które weszły na parking centrum handlowego oraz targetowanie do tych konsumentów wiadomości o promocjach. Kampania przełożyła się na potrojenie sprzedaży. Nie tylko sieci handlowe mogą skorzystać z narzędzia geofencingu – Właścicielom obiektów daje on możliwość skonstruowania bardziej efektywnych programów lojalnościowych, oznacza dostęp do wiedzy o swoich klientach, ale również o konkurencji – dodaje Virginie de Baere z JLL.

  • Marek.S 2018-02-03 20:11:18
    Ustawą z 10 lipca 2015 roku o zmianie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U.2015 Poz.1338) zablokowali zmiany gruntów w obrębach gmin objętych aferą.Ewidenacja gruntów i mapy geodezyjno- kartograficzne od lat są sfałszowane(usunięto oznaczenia klasyfikacji gruntów R-III,IV,V,VI linia interpretacyjna rozdzielająca grunt \"B\" mieszkalny od rolnego)wprowadzono zmiany w księgach wieczystych nie zgodne ze stanem faktycznym, właściciele gruntów nawet nie nie byli stronami postępowań, przywracając przepisy do stanu poprzedniego opłat za ich wyłączenie przywrócicie ład i porządek w kraju. Przestępstwa nigdy nie powinny ulec przedawnieniu, w tej materii należy zmienić ustawę nie patrząc na Konstytucje RP która ogranicza prawa obywatelskie w przedmiotowej aferze gruntowej. Społeczeństwo chce żyć godnie i prawo w ojczystym kraju.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.