PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trzysta metrów z dużym potencjałem. Warsaw Trade Tower prezentuje możliwości

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sty 2017 12:51

Trzysta metrów z dużym potencjałem. Warsaw Trade Tower prezentuje możliwości Warsaw Trade Tower

Właściciele Warsaw Trade Tower postanowili pokazać aranżacyjny potencjał biurowca w specjalnym showroomie. Na 26. piętrze stworzono pokazową przestrzeń zaprojektowaną zgodnie z najnowszymi trendami.

REKLAMA

Inwestycję przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. Za projekt i realizację odpowiedzialna była firma Reesco, zaś za projekt wnętrza – pracownia Rewitech.

Przestrzeń pokazowa WTT o powierzchni 300 mkw. zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami aranżacji biur oraz zasadami optymalnego zagospodarowania piętra i wykorzystaniu mieszanego układu pomieszczeń. Dlatego showroom, oprócz reprezentacyjnej recepcji czy przykładowej sali konferencyjnej, składa się z samodzielnego gabinetu, otwartej przestrzeni typu open space z wydzielonymi miejscami relaksu i kuchni z jadalnią. Wszystkie pomieszczenia zostały zaprojektowane tak, aby połączyć standardy nowoczesnego biura z wyposażeniem wpływającym na komfort pracy. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.

Showroom WTT zestrojony z otoczeniem

Ekskluzywna i designerska ściana mchu na recepcji showroomu czy zaakcentowane zielone grafiki nie tylko ożywiają pomieszczenia, lecz także nawiązują do otoczenia WTT – zarówno zieleni przed budynkiem, jak i w jego reprezentacyjnym lobby. Kuchnia z miejscem do spożywania posiłków stylem odnosi się do wspólnej jadalni zlokalizowanej na parterze biurowca, z której na co dzień korzystają osoby pracujące w budynku. Dopełnieniem nowoczesnej i funkcjonalnej aranżacji pomieszczeń jest obecność elementów strategii marketingowej Warsaw Trade Tower. Na szklanych ścianach elewacji znalazły się stworzone w ramach rebrandingu infografiki – przypominają one o atutach biurowca, takich jak lokalizacja (bliskość przystanków tramwajowych i autobusowych oraz stacji metra), rozbudowana infrastruktura rowerowa, a także o licznych udogodnieniach w samym obiekcie. Wśród nich warto zwrócić uwagę na przestrzeń konferencyjno-eventową na 35. piętrze, salę aktywności, kantynę i wspólną jadalnię, a także na darmowe samochody elektryczne dedykowane wszystkim osobą pracującym w WTT oraz specjalną aplikację i platformę komunikacyjną stworzoną z myślą o najemcach.

- Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku – mówi Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako pionierski projekt architektoniczny. Jego całkowita wysokość wynosi 208 metrów, a linia dachu położona na poziomie 184 metrów czyni go pod tym względem najwyższym biurowcem w Warszawie.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA