PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trzysta metrów z dużym potencjałem. Warsaw Trade Tower prezentuje możliwości

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sty 2017 12:51

Trzysta metrów z dużym potencjałem. Warsaw Trade Tower prezentuje możliwości Warsaw Trade Tower

Właściciele Warsaw Trade Tower postanowili pokazać aranżacyjny potencjał biurowca w specjalnym showroomie. Na 26. piętrze stworzono pokazową przestrzeń zaprojektowaną zgodnie z najnowszymi trendami.

REKLAMA

Inwestycję przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. Za projekt i realizację odpowiedzialna była firma Reesco, zaś za projekt wnętrza – pracownia Rewitech.

Przestrzeń pokazowa WTT o powierzchni 300 mkw. zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami aranżacji biur oraz zasadami optymalnego zagospodarowania piętra i wykorzystaniu mieszanego układu pomieszczeń. Dlatego showroom, oprócz reprezentacyjnej recepcji czy przykładowej sali konferencyjnej, składa się z samodzielnego gabinetu, otwartej przestrzeni typu open space z wydzielonymi miejscami relaksu i kuchni z jadalnią. Wszystkie pomieszczenia zostały zaprojektowane tak, aby połączyć standardy nowoczesnego biura z wyposażeniem wpływającym na komfort pracy. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.

Showroom WTT zestrojony z otoczeniem

Ekskluzywna i designerska ściana mchu na recepcji showroomu czy zaakcentowane zielone grafiki nie tylko ożywiają pomieszczenia, lecz także nawiązują do otoczenia WTT – zarówno zieleni przed budynkiem, jak i w jego reprezentacyjnym lobby. Kuchnia z miejscem do spożywania posiłków stylem odnosi się do wspólnej jadalni zlokalizowanej na parterze biurowca, z której na co dzień korzystają osoby pracujące w budynku. Dopełnieniem nowoczesnej i funkcjonalnej aranżacji pomieszczeń jest obecność elementów strategii marketingowej Warsaw Trade Tower. Na szklanych ścianach elewacji znalazły się stworzone w ramach rebrandingu infografiki – przypominają one o atutach biurowca, takich jak lokalizacja (bliskość przystanków tramwajowych i autobusowych oraz stacji metra), rozbudowana infrastruktura rowerowa, a także o licznych udogodnieniach w samym obiekcie. Wśród nich warto zwrócić uwagę na przestrzeń konferencyjno-eventową na 35. piętrze, salę aktywności, kantynę i wspólną jadalnię, a także na darmowe samochody elektryczne dedykowane wszystkim osobą pracującym w WTT oraz specjalną aplikację i platformę komunikacyjną stworzoną z myślą o najemcach.

- Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku – mówi Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako pionierski projekt architektoniczny. Jego całkowita wysokość wynosi 208 metrów, a linia dachu położona na poziomie 184 metrów czyni go pod tym względem najwyższym biurowcem w Warszawie.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Echo Investment S.A. Partner serwisu - Interbiuro Partner serwisu - Nowy Styl Partner serwisu - Penta Partner serwisu - Skanska Property Poland Sp. z.o.o. Partner serwisu - TDJ Partner serwisu - Workplace Partner serwisu - Vastint Partner serwisu - Zinel

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA