PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W pracy czyli gdzie? Home office kontra biuro

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 sie 2018 14:48

W pracy czyli gdzie? Home office kontra biuro Fot. pixabay

Praca zdalna przestała być atrybutem wyłącznie takich zawodów, jak handlowcy, kierowcy, szkoleniowcy czy szeroko pojęci freelancerzy. Wiele firm oferuje ten model zatrudnionym na bardziej stacjonarnych stanowiskach. Czy oznacza to, że biurowce zaczną niedługo pustoszeć, a sektor nieruchomości komercyjnych będzie musiał zmierzyć się z poważnym wyzwaniem?

REKLAMA

Zdalna praca przynosi korzyści obu stronom. Zatrudniony ma większe poczucie swobody, nie traci czasu na dojazdy, nie czuje stałej kontroli (nawet jeśli ona faktycznie jest). Firma może natomiast rozliczać podwładnego zadaniowo, co stanowi dla niego czynnik motywujący i wpływa na jego wydajność.  - Warto pamiętać, że tryb zdalny to po prostu pewien standard prowadzenia biznesu w warunkach globalnych, w  których liczne podróże idą w parze z łatwością szybkiego komunikowania się z centralą – wskazuje Adam Galewski dyrektor generalny Devco i BFF Investment Polska zarządzających Wrocławskimi Parkami Biznesu. – W rzeczywistości jednak dzisiejsi przedsiębiorcy bardzo umiejętnie łączą ten trend z niegasnącą potrzebą oferowania zatrudnionym niezbędnej przestrzeni w swojej siedzibie. Doceniając znaczenie codziennej integracji, budowania więzi i wspólnych długofalowych celów, zapewniają im jednocześnie na miejscu elastyczność, typową dla wolnych zawodów, a przejawiającą się choćby w skracaniu dnia pracy, tworzeniu harmonogramów uwzględniających home office czy organizowaniu dodatkowych atrakcji, wpływających pozytywnie na atmosferę, ale i na produktywność.

Mniejsze pokoje biurowe i dzielenie open space’ów na bardziej przyjazne dają większy komfort codziennej pracy pozytywnie wpływając na synergiczność działań i efektywność pracowników. Dodatkowo kursy językowe, strefy relaksu, łazienki z prysznicem dla rowerzystów, pakiety medyczne czy nawet możliwość zostawienia dziecka pod opieką to powszechnie znane praktyki,  z powodzeniem wprowadzane za przykładem największych światowych korporacji także przez znacznie mniejsze, działające lokalnie podmioty.

Biurko to nie wszystko

Troska o stworzenie miejsca przyjaznego dla ludzi i opłacalnego dla przedsiębiorców w naturalny sposób wiąże się rosnącymi oczekiwaniami wobec zarządców budynków. Niemałą aktywność w pozyskiwaniu klientów wykazują m.in. zlokalizowane w oddaleniu do centrów miast, parki biznesu. - Niezależnie od usytuowania, w każdym przypadku rozbudowana, nowoczesna infrastruktura, dostępność miejsc parkingowych czy sali konferencyjnych, a także ułatwienie kontaktów biznesowych oraz elastyczne opcje najmu (w tym współdzielenie) cały czas przekonują menedżerów, że nawet najlepsze komunikatory internetowe nie zastąpią dobrze funkcjonującego biura. Potwierdza to, widoczny w polskich miastach, dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych – dodaje Adam Galewski z Devco i BFF Investment Polska.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.